Mutable instruments Clouds

Status
Please reply by conversation.
Ja ja, lachen met modules!

Maareh.. De Clouds is inderdaad geweldig. Heb nog niet gezien dat mensen hem kwijt willen, vanaf dat 1 zit 'ie in iedere patch die ik maak. Succes niettemin!

Ik zag er eentje op Muffwiggler, maar omdat er zo weinig aanbod is werd daar ook 250,- euro voor gevraagd, exclusief shipping uit Frankrijk... Ik geloof dat eind deze maand er weer een nieuwe lading Clouds komt naar de dealers, ik zou daar voor gaan.

250,- euro voor een redelijke nieuwe module is toch een nette vraagprijs?
Is an sich ook geen heel rare prijs, nee. Inclusief fatsoenlijke verzending vanuit Frankrijk zit je aan zo'n 85% van de nieuwwaarde. Persoonlijk zou ik dan toch voor een nieuwe gaan, maar dat is voor iedereen een eigen overweging. Maar goed, hij is al weg dus heeft dat zichzelf al opgelost.

Gniffel. Met de juiste approach betaal je nauwelijks import-tax. Vorige keer 25 Euro op een bestelling van + 2000 Euro. Verzendkosten zijn ook te overzien als je een wat meer modules in één keer bestelt. Ik heb in principe nog wat lege HP's in mijn case.. Dus misschien ga ik wel een bestelling plaatsen, kun je de Clouds meebestellen (mocht je het prijsverschil acceptabel vinden - dit is één van de weinige modules die bij Shawn duurder is dan in Europa). Hoor het wel.

Gniffel. Met de juiste approach betaal je nauwelijks import-tax. Vorige keer 25 Euro op een bestelling van + 2000 Euro.

Deze approach is ook handig voor als je pakketje beschadigd aankomt of kwijtraakt! :mega:

"We willen U tegemoet komen in deze schade. De boel was immers verzekerd verstuurd. Alstublieft, 25 euro."

Deze approach is ook handig voor als je pakketje beschadigd aankomt of kwijtraakt!
"We willen U tegemoet komen in deze schade. De boel was immers verzekerd verstuurd. Alstublieft, 25 euro."

True that, is een risico. Living on the edge.

Deze approach is ook handig voor als je pakketje beschadigd aankomt of kwijtraakt! :mega:

reken even met me mee: btw + duties + fixed cost = 25% - laten we zeggen dat je op slinkse wijze die kosten terugbrengt tot 5% (ook al niet weinig) dan heb je bij door de bank genomen gelijke zendingen na 5 keer al dat 6de zoekgeraakte pakketje verdiend. en volgens mij raken er heel wat minder pakketjes zoek dan 1 op de 6.

en strikt genomen, kan je voor een ander bedrag verzekeren dan je voor douane aangeeft. maar goed, dan moet het allemaal wel heel erg mee zitten.

ps clouds voor 250 is (sorry, was...) erg scherp, meestal gaan ze voor de nieuwprijs of net eronder, gewoon omdat iedereen m wil en er steeds weer te weinig zijn.

Status
Please reply by conversation.
Back