Docu Soundbreaking

roland kuit

ローランド・クイト:音楽、科学、アートが交わる革新の場
Vanavond op Canvas om 22.25
Elektrische versterking heeft met haar stortvloed aan nieuwe geluiden gezorgd voor een ware muzikale evolutie, geleid door de elektrische gitaar en de synthesizer. Van deltablues tot de Rolling Stones en Jimi Hendrix, van Stevie Wonder en The Who tot EDM, de kracht van technologie verruimt telkens opnieuw de definitie van muziek. Met getuigenissen van of over Jimi Hendrix, Keith Richards, Stevie Wonder, The Black Keys, Giorgio Moroder en http://tvgids.mobi/14836336-Soundbreaking.html

Lijkt met erg interessant. Is deze documentaire serie ergens online beschikbaar? Via de website van Canvas kan ik 'm niet bekijken (niet beschikbaar in Nederland).

Is inderdaad erg interessant dit. Gelukkig ben ik er op gewezen door mijn broer ( ik had het niet gezien) en ik neem ze nu allemaal op. Ga vanavond denk ik deel 1 kijken. Jammer dat je voor kwaliteitsprogramma's als deze vaak moet uitwijken naar Canvas, BBC etc.....

gemist

gemist

Iemand misschien een idee hoe ik de aflevering van gisteren nog kan bekijken (gemist- zit in NL) ?

grtz

Het is natuurlijk geen ramp .. maar ik moet bekennen dat ik er toch wel beetje ziek van ben dat ik de 1e 4 afleveringen heb gemist.... :(
Op IMDB staat de serie alszijnde uitzenden medio 2016, bijzonder hoe CANVAS dit voor elkaar heeft gekregen.

Is inderdaad erg interessant dit. Gelukkig ben ik er op gewezen door mijn broer ( ik had het niet gezien) en ik neem ze nu allemaal op. Ga vanavond denk ik deel 1 kijken. Jammer dat je voor kwaliteitsprogramma's als deze vaak moet uitwijken naar Canvas, BBC etc.....

Er zou een optie moeten zijn om enkel die zenders te ontvangen en de rest lekker niet.
Dan zou ik een abo overwegen. Nu niet dus, geen tv meer voor mij eens ik,verhuis. Maar die soundbreaking kan je blijkbaar niet als ooit gemist opvragen, of vorige poging toch niet.

Ik heb ze gevraagd of ie ook digitaal in NL komt, of op DVD komt:

Beste Robbie,

Mocht dat het geval zijn, wordt daarover zeker gecommuniceerd via de gebruikelijke kanalen, bijvoorbeeld in een trailer op Canvas.

Voor releases op DVD moeten andere rechten worden onderhandeld dan de gewone uitzendrechten van een reeks.

Vriendelijke groeten,
VRT-Klantendienst

Heb ondertussen geen kabel meer of tv. Zou dat ooit online te zien zijn?

Fak

Voor deze aflevering geldt een rechtenbeperking. Het is daarom niet toegestaan om vanaf uw geografische locatie naar deze aflevering te kijken.

Hoe omzeil ik dit shit?

anonymox werkt. Maar blijkt dat ik 't al zag op canvas haha

Back