Docu Soundbreaking

Heeft iemand deze uitzendingen toevallig nog gedownload via sites als bv: downloadgemist.nl? En willing to share?

Ik heb de uitzendingen van 16-04, 30-04 en 07-05, maar de rest dus niet. Thanks

Heeft iemand deze uitzendingen toevallig nog gedownload via sites als bv: downloadgemist.nl? En willing to share?
Hij staat op m'n Horizon box, maar daar kan ik 'm niet vanaf halen, denk ik...

Ik heb de uitzendingen van 16-04, 30-04 en 07-05, maar de rest dus niet. Thanks
Sjeff, ik heb de afleveringen van 9-04, 16-04, 7-05 en 14-05 gedownload, en ben nog op zoek naar die van 30-04. Ik stuur je wel even een pb om een en ander uit te wisselen!

Ik vind het maar een rare serie. Net die van vorige week afgekeken: eerst nogal uitgebreid over disco, dan kort de opkomst van de eerste drummachines (Linn) en daarna stappen ze meteen over naar Tiësto (die niks te melden heeft) en klaar...

Ik vind het maar een rare serie. Net die van vorige week afgekeken: eerst nogal uitgebreid over disco, dan kort de opkomst van de eerste drummachines (Linn) en daarna stappen ze meteen over naar Tiësto (die niks te melden heeft) en klaar...

idd, beetje rare balans in die afkevering.

Ik vind het jammer dat de kwaliteit van docu's tegenwoordig nogal ehm ja, slecht is. Het is meer een mening van de maker dan een objectieve chronologische goed gemaakte doc, IMO.

Och, ik ben redelijk nietswetend en ik vond het echt ten hemelschreiend. Wat ben je mild vandaag, Marc!

Back