• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

High end monitoring: B&W Matrix 802S3 + Emotiva Upa- + hoogwaardige kabel

musicheaven

Ouwe rot
B&W Matrix 802S3 speakerpaar + Emotiva Upa5 versterker + hoogwaardige kabels (Cobra speaker kabel 4.0m with 0610 cu nextgen banana plugs 10mm2 + sleeve + hoogwaardige kabel om LF en HF aan de achterkant van de speakers te verbinden).

De Matrix serie wordt niet voor niets in Abbey Road en ontelbare masteringstudio's gebruikt; waarlijk fantastische speakers voor zowel tracking, mixing, mastering als om gewoon muziek te beluisteren.
Ik heb ze met andere audiofielen eens vergeleken met de diamond en nautilus reeks en vond deze het meest muzikaal klinken.

Emotiva Upa5 amplifier kan tot vijf (!) kanalen van stroom voorzien, fantastisch helder en dynamisch geluid. Normaal niet in Europa te koop, enkel via import. Is specifiek voor de B&W's gekocht omdat deze twee componenten zo goed interageren.
http://hometheaterhifi.com/reviews/amplifier/power-amplifier/emotiva-upa-5/

Hoogwaardige kabelset ook bijgeleverd (specs zie bovenaan)

Voorlopig enkel in zijn geheel te koop: 2500euro alles samen. Een dergelijke set wordt bijna nooit in zijn totaliteit aangeboden!
Alles is in ABSOLUTE ONBERISPELIJKE NIEUWSTAAT
Ik heb al ontelbare transacties gedaan hier op het forum dus je weet dat je in vertrouwen handelt.

BELANGRIJK: de foto's komen van het internet, maar uiteraard kan ik voor degenen die concrete interesse hebben, foto's doorsturen van mijn set.
GEEN ruilvoorstellen of biedingen aub, ik antwoord er niet op.
Geen verzending, ik ben evenwel bereid een goed stuk tegemoet te rijden met de auto; zelfs levering in een straal van een paar honderd kilometer is mogelijk, na betaling van een voorschot.

nieuwe prijsstelling en formule:

Speakers apart: 1750 euro
Emotiva Preamp apart 550euro
Kabels apart : 300euro

Speakers + preamp + kabels= 2300euro

Speakers apart: 1650 euro
Emotiva Preamp apart 500euro
Kabels apart : 250euro

Speakers + preamp + kabels= 2200euro

extra zoekwoorden matrix; bowers and wilkinson; b&w; 802; 802s; 802s3; matrix

als je speakers + amp + kabel koopt krijg je dus een serieuze korting

met dit systeem heb je écht een goede afluistering, niet toevallig dat deze zo populair is bij o.a. masteringstudio's

Back