Korg ms-20M kit met seq gezocht

Status
Please reply by conversation.

klinkske

boeketje voor de vrouw
Ik zoek zo een korg.
Lijken overal uitverkocht, als je ze ziet onder de 1199 euro.
Woodbrass vertrouw ik niet: 899 werd 915 euro en als je besteld is t al 999.
Iemand m nieuw ongebouwd met volledige garantie voor 850 a 899 all in te koop gespot?
Ik wil er eentje...
Gebouwd mag ook maar dan prijs otk

Eentje vesteld buj dacapo maar denk dat ze geen stock hebben... Dus vast holle aankoop.

Zoals mijn kleine teen al zei: ze hadden er geen te koop meer bij decapo ondanks die website.
Dus ik ben op zoek…
woodbrass staat al op 1199 - mogen 'm houden.

bump+ ik ben dus ook op zoek naar deze, word niet meer geleverd door Korg sinds de minicrap uitkwam...

Decapo hun terugstort actie- paypal laat 't geld vermoedelijk pas vrij op 1 februari.
Ik word daar zo moe van: je bestelt, betaalt en dan moet je verdomme wachten op geld retour want ze hebben 'm niet in stock. Geld staat op je paypal retour maar 'in behandeling' - Duh
Ik heb er een besteld bij Dijkman: die kunnen me na 24u niet eens vertellen of ze wel voorraad hebben. Waarom ze 'm dan dagelijks kicken op marktplaats mag Joost weten.
Als ik weer bot van heb ik er dus 2 betaald en nul gekocht. Dan trek ik mijn conclusies en laat 't zo tot er 2e hands een opduikt. 't is welletjes geweest, online store prutsers.
Dat zijn dan 3 winkels die niet er in slagen te verkopen. Klasse.

Schijtzat ben ik 't:

http://www.marktplaats.nl/a/muziek-...Z_VNgsNwelZcqGeQwLOMAZhsqlETea_tIMXLO_ZsqppUh
Elke dag pusht Dijmman deze synth, die ik vorige week donderdag bestelde, vandaag bellen ze me - ik voelde al nattigheid, ja hoor, ze hebben 'm niet.
Ik heb dus momenteel 2synths besteld en betaald. Voor niks.
4ja ik begrijp het meneer' - aan de lijn, ik zei 'met u doe ik nooit nog zaken, ik hoef uw uitleg niet, uiterst onprofessioneel om elke dag een synth te pushen op marktplaats die jullie niet eens kunnen leveren, zelfs al bestelde ik donderdag en pushen jullie 'm vandaag opnieuw'
en weet je? Staat die VANDAAG gewon nog steeds op marktplaats.

TE VERMIJDEN DUS:

Dijkman Muziek

Lekker dan. Maar misschien hebben betalende klanten van Marktplaats gewoon een of andere API waar hun database iedere dag volautomatisch tegen aan poept?

Dijman stort t terug, op marktplaats is idd iets via een service of zoiets. Hoe dan ook, blijft onprofessioneel.
Niet mijn zorg. Ik ben klant dus koning.

Ik begin daar ook onderhand het schijt van te krijgen, en alle 'gerenommeerde' zaken lijken in hetzelfde bedje ziek.
Als ik iets bestel, en het staat 'in stock' moeten ze later niet afkomen dat ze het niet hebben NADAT ik het betaald heb. Dat is puur concurrentievervalsing, noch min noch meer.

Ik begin daar ook onderhand het schijt van te krijgen, en alle 'gerenommeerde' zaken lijken in hetzelfde bedje ziek.
Als ik iets bestel, en het staat 'in stock' moeten ze later niet afkomen dat ze het niet hebben NADAT ik het betaald heb. Dat is puur concurrentievervalsing, noch min noch meer.

Gewoon even bellen en checken of het artikel daadwerkelijk in stock is..

Misschien moet TS maar eens een dagboek kopen om deze frustraties in te schrijven.
Jeetje wat een gemekker.. Had je makkelijk voor kunnen zijn door ff te bellen.

Op zich hoef je niet te bellen of iets in stock is als je het op de site kan kopen.
Dit is iets wat een winkel zelf opfokt, of ze dit nu express doen of niet, fraai is het niet.

Ook weleens gehad dat je een winkel belt of iets er was en dat je bij het s'middags ophalen te horen kreeg dat het niet zo was. Ook niet fraai.

Mee eens Bruce, zeker niet fraai.
TS komt bij mij over alsof het het einde van de wereld is, helemaal de toonzetting van TS is niet bepaald vriendelijk..
Als verkoper zou ik echt niet harder voor je gaan werken als je met deze attitude aan de telefoon hangt. Los van het feit dat ik als winkel verkeerd ben door iets te pushen wat ik niet op voorraad heb.

Een klein belletje heeft mij toe nu toe dit soort frustraties bespaard.

Anyways. Ik hoop dattie snel z'n kitje heeft!

Mijn werkuren laten het niet zomaar toe om te bellen. En winkel was dicht daarna dicht.
Ik weet niet hoeveel geduld je hebt, maar na 2 keer had ik buik vol, en dat was nr 3.
Bobendien " meer moeite doen" als korg zonder zit haalt niet uit. En dat ze me dan een ms20 met seq proberen aan te smeren, doet me spijt hebben dat ik niet meer bij testaankoom ben, wat dat soort praktijken is onwettig.
Elk zijn mening, misschien heb ik via dit fraai forum weldra een 2e handsje.

O ja. Ik mis ook nog steeds tweeduizend euro. En nee, als ik nu de kans krijg er een echt te kopen, lukt dat pas als dat geld terug is. Paypal duurt 10 dagen voor t geld beschikbaar is. Ja, je mag t gerust weten, ik scheld met plezier nog eentje de huid vol.

O ja. Ik mis ook nog steeds tweeduizend euro. En nee, als ik nu de kans krijg er een echt te kopen, lukt dat pas als dat geld terug is. Paypal duurt 10 dagen voor t geld beschikbaar is. Ja, je mag t gerust weten, ik scheld met plezier nog eentje de huid vol.

Ze kunnen het gewoon direct retour sturen met paypal, is gewoon lulkoek dat je het niet direct terug krijgt.

paypal gijzelt 't dus 10 dagen. Het geld was na 3 dagen retour maar is 'onder voorbehoud' - ik kan er dus niet over beschikken.
Ik heb mijn geld terug vandaag van Dijkman. De bank is begot sneller dan paypal…
Paypal gijzelt 't 10 dagen 'omdat de wet die termijn …' weet ik veelt 'klinkt als bullshit'

Moraal voor al wie dit leest: bel voor je geld verstuurd. Ze hebben me nu dus genoeg liggen gehad.
Dijkman ging me trouwens bellen om de voorraad door te geven, wat ze dus niet deden. Ik heb 't dan die nacht maar betaald omdat ik moeilijk kon blijven wachten. Woodbrass had de bestelling met late betaling na enkele dagen ongedaan gemaakt en dan hun prijs dik verhoogd. GANGSTERS

Is onzin, twee dagen geleden iets gekocht via paypal, kwam niet binnen bij de winkel, winkel stort het direct retour en ik heb het op mijn paypal staan.

Status
Please reply by conversation.
Back