• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Native Instruments Maschine MK 1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Jaspersplace

Stamgast
Ivm overstap naar Maschine Studio verkoop ik hierbij mij Maschine controller.

De meest rechtse encoder is een beetje springerig maar niet heel erg (bekend probleem). Kan volgens mij met wat WD40 opgelost worden.

Hij is verder in prima staat, heeft altijd rook- en stofvrij gestaan.
Komt met Maschine 1.8 sofware + handleiding, en Komplete Elements.

Omdat de rechtse encoder niet 100% is mag hij weg voor een zacht prijsje: 150 euro.

Ik heb ook een Maschine Bag te koop (zie andere advertenties). Die krijg je er voor 20 euro bij, als je deze koopt.

Ophalen & uittesten in Groningen, of verzenden kan ook.

http://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-instrumenten/midi-apparatuur/m1015086773-native-instruments-maschine-mk-1.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618

$_85.JPG

$_85.JPG

$_85.JPG

Koper laat niks meer van zich horen. Wat lees ik dat toch vaak hier, niet netjes!

Afijn, hij is weer te koop, nieuwe prijs: 139 euro.

Eventueel kan je de 2.4 software update erbij krijgen voor 50 euro, normaal kost deze 100 euro (zie website Native Instruments).

Die update is overigens wel een aanrader, voegt veel toe, o.a. een arpeggiator en scales, heel leuk. Maar ik kan deze ook gewoon los verkopen. De 2.4 update werkt perfect met de MK1.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back