• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TR-707

Fluence

Stamgast
Ik heb een Ensoniq ESQ-1 en ASR-88 recentelijk overgenomen.
Gauw wat troubleshoots gedaan maar ik ga er voorlopig niet aan toekomen en dan staan ze toch wel erg in de weg.

Dus ESQ-1 optisch in redelijke staat - batterij moet vervangen worden en de keyboard of keypad moet nagekeken worden, PSU is recapped. 200 euro.
ASR-88 in redelijke staat, toetsen allemaal in orde, met SCSI en 16MB geheugen. PSU moet vervangen worden want gaat niet meer aan. 200 euro.

Ik heb ook nog KORG DSS-1 die het CPU en geheugenbord mist....50 euro. Donor, JA!

DX7 parts en toetsen, vraag maar wat je wil dan check ik - 5 euro p/s 1,25 per toets.
DSS-1 parts - 5 euro per onderdeel

ESQ-1 en ASR-88 zijn weg.
DSS-1 weer beschikbaar.

Komt bij TR-707. Goede optische staat. Stroomtoevoer wat gevoelig. Geen batterijellende meegemaakt..
375,-

Te koop TR-707: 350 euro.
Of ruilen met Evolver.

Mod mag ik een nieuwe topicnaam: TR-707

Pow!

Ik zoek nog een RM1X met bijbetaling graag, Desktop Evolver of TC electronics Finalizer.

Back