• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Moog Minimoog Model D (Reissue 2016) + hoes + extra PSU

Prijs
3750 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

cmdz

Ouwe rot
In perfecte staat, prachtige minimoog monosynth, de legende, en de laatste editie waarvan je zeker weet dat hij in de USA is gemaakt en niet in China.

Monstergeluid, en quality build, je moet het voelen en horen om een believer te worden. Prachtig gebouwd, echt een luxeproduct, en dat voel je.

Recent is de PSU / power adapter vervangen omdat hij kapot was, en heb er toen gelijk eentje extra besteld als reserve (twv 200 euro!).

Tevens heb ik er de orginele manual bij met patchbook, en een mooie orginele Moog stofhoes. De synth heeft altijd binnen gestaan en alles werkt goed. Hij hoeft niet perse weg, maar hij past toch niet helemaal bij de muziekstijl die ik maak en dus maak ik er graag een ander blij mee.

De 2022 reissue is >5000 euro, en dit is een superieur product naar mijn mening, dus graag alleen reele biedingen.

PM me bij interesse, op te halen in Amsterdam oud zuid, voldoende parkeergelegenheid.

Attachments

• IMG_7411.png
    IMG_7411.png
    1,6 MB · Bekeken: 92
  • IMG_7412.png
    IMG_7412.png
    1,7 MB · Bekeken: 86
  • IMG_7413.png
    IMG_7413.png
    1,6 MB · Bekeken: 92
  • IMG_7414.png
    IMG_7414.png