• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Funklogic

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Downside Studio

Stamgast
Rackfillers:

funklogic 3P-III....74,95
funklogic AP-302....54,95
funklogic DD-301....44,95

Weg met die zwarte blindplaten :okdan:

Attachments

• funk3.jpg
    funk3.jpg
    23,5 KB · Bekeken: 67
Is dit alleen maar een plaatje wat je ziet of zitten er ook echt metertjes in met verlichting?

Het zijn natuurlijk geen werkende vu meters (sterker nog, het zijn uv meters;) )
Als je ze in een rackplaatst met verlichting erachter krijg je het beeld zoals op de foto. Alle knoppen zijn echter knoppen, maar hebben uiteraard geen functie...

Een en ander nader uitgelegd.....dit spul komt uit california, en heeft een enorme humor factor....het zijn dus rackvullers met echte draaiende knoppen en switches...de 3P-III heeft ook een rood led dat gaat branden als je de schakelaar omzet. De opdrukken bij de knoppen zijn voor de techneuten onder ons bijzonder komisch...

3P-III_:
*All Text / Controls are Palindromes
Pal-in-drome (noun):_ A word, phrase, verse, or sentence that reads the same backward or forward
* Toggle Switchable Red Indicator Light (requires two "AA" batteries)
* Heavy Duty, 1/8" Thick, Aluminum Faceplate
* Fine Texture Powder Coat Finish
* Extremely Realistic, Knob-Turning, Silky-Smoothness Thing
* Fills With Glee, Spaces of Three
Opdrukken oa: (lees van achter naar voren)
on it is open on one position
solos
never odd or even

DD-301:
* Anodized Aluminum (Available in Blackish or Dark Reddish)
* Smooth, Silky, High-Quality, Multi-Rotational Knobs
* Optimally Saturated, Backlightable "UV" Meters (Acrylic Facing)
* Provides "Cooling Space" for Adjacent Gear
* No I/O Means No Messy Cables
* 90% Waterproof
PARAMETERS CONTROL RANGE
Comporator "Squishen" to "Biggen"
Tuberator "Frosty" to "Pop!"
Vintagerator "Ugh" to "1001001"

AP-302:
*Anodized Aluminum (Available in Blackish or Dark Reddish)
* Smooth, Silky, High-Quality, Multi-Rotational Knobs
* Optimally Saturated, Backlightable "UV" Meters (Acrylic Facing)
* Provides "Cooling Space" for Adjacent Gear
* No I/O Means No Messy Cables
* 90% Waterproof
PARAMETERS CONTROL RANGE
Funkerator "The Bradys" to "Thumb Poppin' Good"
Imaginator "Hmmm" to "Ah Hah!"
Punch "Fruity" to "Coma"

Motto van funk logic is : LETS MAKE THE WORLD A MORE GOODER PLACE

Spul is te vinden in de volgende studio's:
Bob Clearmountain, David Boucher,Joe Chicarelli, Elton John, Bare Naked Ladies, Eagles, Def Leppard, Beach Boys, The Fatman, Masterfonics Mastering, Larold Rebhun, The X-Files, Tom and Andy, Steve Levine, Richard Adler
Buck Dharma / Blue Oyster Cult, Airshow Mastering ,Oasis Studios, China, Clair Brothers, Larabee West Studios, Launch Media, Masque Sound, Oceanway Studios, Record Plant Remote, Downside Studio

Yep, maar tenzij jij een gratis spullen opgestuurd krijgt lijkt me dat niet voordeliger.

In samenwerking met Derek (eigenaar funk logic) kunnen wij in dit deel van europa dezelfde prijzen bieden als funk logic in america.

:halleluja

Origineel geplaatst door C-Code
Erg triest.........:gaap:
:smeris: Nutteloze posts zijn triest.... :smeris:

Tuurlijk, maar het ligt er maar aan hoe je het gebruikt...als je funk logic wil gebruiken om andere mensen de indruk te geven dat jij meer apparatuur hebt en ook nog eens doet alsof het echt is, tsja...

Maar ik kan je verzekeren dat iedere klant in onze studio die er langer dan een minuut naar heeft staan kijken vervolgens schaterlachend achterover viel toen het kwartje viel...:D (en vaak ook gelijk besteld haha)

Het ziet gewoon veel verzorgder uit dan de standaard zwarte blindpanelen.

En gebruikte behringer apparatuur is vaak nog goedkoper dan de funklogics....maar het is aan jou de keuze of je daar je rekken mee vol wilt hangen.

Ze zijn zelfs getest in audiomedia magazine:
http://www.audiomedia.com/archive/reviews/us-1299/us-1299-funklogic/us-1299-funklogic.htm

Lijkt me ook handig voor lastige artiesten in je studio.
Engineer: "En wat als ik de Tuberator een beetje hoger zet, is het dan beter?"
Artiest: "Zo ja man!" ;)

whehehe

whehehe

Dj Wannabie: "Het moet gewoon helemaal vet klinken"

producer: "draai maar is aan die: "on it is open on one position" knop, dat is de setting die elke top trance dj gebruikt"

Dj Wannabie: " WOW ! ! ECHT? vet zeg, ja ja, JAA ik hoor het ik hoor het!

:duivels: :engel:

Nou ja, op zich is dit ontzettend grappig spul maar laat ik het even uitleggen.

En zonder waardeoordeel of wat dan ook dacht ik mij te herinneren dat de mods niet zo'n fan waren van reclame posts of commerciele boodschappen. En dit was in de trend van 'we willen niet door jan en alleman lastig gevallen worden door spam posts'. Daarom dat ik dit ook gesignaleerd heb naar de mods.
Wat die er verder mee doen.......

Maar voor mezelf heb ik ook zoiets van dat als iemand hier commercieel getinte posts plaatst dat er kans is dat iemand anders hier (terrecht of onterrecht) kritiek op heeft wat verkeerd valt en dat lijkt me niet handig.
En ook dat er altijd alternatieven moeten zijn (op een uitzondering als McBeth) als je gaat shoppen zodat je altijd nog kunt kiezen. En als jullie via een deal die dingen goedkoop in nederland kunnen verkopen is alleen maar goed. Maar ik weet ook wel dat je via die andere manier ook prima wordt geholpen.

oh, had er niet eens aan gedacht dat dit als een commerciele post beschouwd kan worden...is in principe wel zo, alleen verkopen wij die dingen natuurlijk niet met tientallen tegelijk.

Wij hebben ze ooit voor onszelf laten komen, maar voor we het wisten wilde allerlei klanten ze ook hebben. We hebben toen met funk logic afgesproken dat iedereen uit dit deel van europa die bij hun informeert naar ons doorverwezen wrodt, zodat wij iets groter kunnen inkopen, en lokaal kunnen leveren.

Vordat dit nu als supercommercieel beschouwd wordt..we praten over 2 a 3 units per mand verkoop. We kunnen er dus net niet van leven :P

Mocht het toch als een commerciele post beschouwd worden, dan zal de moderator hem verwijderen.

hmm...kan de post niet verbeteren...sorry voor de spelfoutjes....is moeilijk om tegelijk te typen en een koekje te eten.

Tis feitelijk wel commercieel, maar ik vind het nuttig. Toen ik ze vorig jaar vond vroeg ik me af of je ze in NL kon krijgen. Leuk om te weten dat jullie er nu ingesprongen zijn. Kleinschalig commercieel mag wel vind ik.

Grtz,
Jeroen

huh ?

huh ?

Sorry, maar ik begrijp niet dat er mensen geld uitgeven aan lege dozen met knopjes en lichtjes...zelfs niet voor de grap.
Ik bedenk dat vooral de makers van die spullen hard lachen met de idioten die bereid zijn hier centen aan te geven.

Origineel geplaatst door Downside Studio
We kunnen er dus net niet van leven :P

Hehe.

OK ik heb hem door. Respect.
En een handige manier om die dingen voor een leuke prijs te scoren.

Ook ideaal om als je een lastige klant hebt om hem/haar om de tuin te leiden. ;)

Re: huh ?

Re: huh ?

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
met de idioten die bereid zijn hier centen aan te geven.

Wat is eigenlijk de gemiddelde leeftijd op dit forum?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back