• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Moog Rogue Roland JX10 Korg SQ1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Poly-Peter

Ex Poly-61 bezitter
Analoge uitverkoop:

Moog The Rogue: vraagprijs 550
Roland JX10 / Super JX: vraagprijs 500
Korg SQ1 - vraagprijs: 85

SQ1 in nieuwstaat en nog onder garantie (minder dan jaar uit).
Rogue en JX10 beide gebruikt, maar volledig werkend.

Roland Super JX / JX10 in nette originele staat en compleet (alle toetsen, schakelaars, knoppen, originele voeding, etc.). Hij is volledig werkend, maar uiteraard wel gebruikt. Alle knoppen doen het. 1 toets blijft altijd even hangen aan het begin, maar doet het na een paar keer gebruik wel. Aftertouch doet het, maar is soms wel even aandrukken. Hij heeft bij mij alleen binnenshuis gestaan, afgedekt en weinig gebruikt. Met manual en de originele magnetische overlay erbij.

Moog The Rogue is in nette, originele staat en compleet (alle toetsen, schakelaars, knoppen, originele voeding, etc.). Hij heeft ook de Moog CV/gate in en uit en filter input. Wat ik erg leuk vind aan deze: de mogelijkheden zijn vrij beperkt, maar er zijn toch een boel sounds uit te halen en wat er uit komt, klinkt erg goed. Hij is volledig werkend, maar uiteraard ook gebruikt. Toetsen doen het perfect, schakelaars hebben soms een kraakje (waarschijnlijk mede door te weinig gebruik) en de aansluiting van de voeding is een beetje wiebelig (maar zit in mijn home studiootje altijd goed). Door mij de laatste jaren alleen binnenshuis gestaan, afgedekt en weinig gebruikt. Compleet met stofhoes!

Advertenties staan ook op MP (met meer foto's)

Attachments

• jx10_1.jpg
    jx10_1.jpg
    45,4 KB · Bekeken: 121
  • jx10_2.jpg
    jx10_2.jpg
    71,8 KB · Bekeken: 112
  • rogue1.jpg
    rogue1.jpg
    51,7 KB · Bekeken: 99
  • rogue4.jpg
    rogue4.jpg