Beluisterbaar Dingetje

Natuurlijk zou dit langer kunnen. Maar ik weet niet waar het dan zou gaan wringen omdat ik niet weet hoe hij klinkt als hij langer is. Dus. Ik vind het wel heel erg mooi, heel fijn stuk geluid. Lekker wegdromen. Ik heb wel zitten denken wanneer ik dit nou zou draaien of beluisteren. En het enige dat ik kon bedenken was tijdens een meditatiesessie. Maar ik mediteer helemaal niet.

Is natuurlijk veel te kort :)

Die hoge pielers leiden een beetje af van de drone, de "sequence" zou ik halverwege inzetten incl "voices" maar dat is natuurlijk op imo basis :)

Drones kunnen een verhaal hebben (sfeerbeelden oproepen) vindt het nog een beetje the chaotisch voor dat.

Maar Trag...... meer van dit, meer :W

Ja leuk, goed en inderdaad!
Kijk een verhaal vertellen ... natuurlijk
Dan moet er ook ergens een beetje chaos in, maar niet teveel
En dat kan beter en moet langer
Yes we eh ....

Tja, vond het lekker... Maar toen viel er geen beat in......
Ik weet niet zeker of dat noodzakelijk is.. :-)

Zat ook te wachten op de beat :P, maar goeie soundscape, klinkt lekker, filmisch. Na 3 a 4 minuten heb je het denk ik wel een beetje gehad cq is de cirkel wel rond.. Voor soundscapebegrippen kort en bondig, maar dat kan ik juist wel waarderen.:okdan:

Nou ok dan ook goed, en dat terwijl de hoofddrone uit een miserabele K1m komt
En de reverb een vies goedkope REX50 dacht ik ineens op de goede weg te zitten
Een ya aha! ma belevenis zeg maar

Als het goed gaat ben ik binnekort eigenaar van een TG33 ...
Ik hoef niet uit te leggen hoe dat de boel gaat upliften (hoop ik)

Een drone is een drone, waarom toch altijd die beat???? is helemaal niet nodig
prima stukje drone werk

Tragstijl helemaal goed is :W

gelukkig geen bietzuh in dit geval en deze track kan en mag langer door gaan wat mij betreft.
Lekker zo'n ambient scape dat door kabbelt met subtiele en uitgerekte elementen.

ik vind hem te kort :D

Back