studio electronics atc1-x

Status
Please reply by conversation.
Ik weet niet of het je zoektocht vergemakkelijkt maar het is ATC-1X.

Ik heb overigens net wat presets voor mijn nieuwe controller gemaakt waardoor ik ca 40 parameters kan aansturen. Het is al een leuke bak maar toch wordt hij nu nog leuker!

Succes met je zoektocht!

vooral die met die arp filter is erg goed. Maar de prijzen van die atc1x wisselen nogal. Tegenwoordig zijn er wel heel veel betaalbare alternatieven bijgekomen.
Ik vind de se1x of se-x range wel iets beter klinken dan de atc trouwens, wat meer body.
Zelfs iets beter dan de moog phatty's naar mijn smaak.
Je kan ook zo'n boomstar nemen, lekker hands on, maar persoonlijk weinig ervaring mee.

Atc1-x atc-1x of atc1x. Maakt allemaal niet zo gek veel uit. Boomstar lijkt me ook leuk, wel wat minder uitgebreid alleen

De ATC-1X heeft alle vier de filters intern. Je komt ze alleen niet vaak tegen.

Ik weet niet of het je zoektocht vergemakkelijkt maar het is ATC-1X.

Ook niet helemaal juist.. je hebt de:

ATC-1 (Oorspronkelijke model met cartridges)
attachment.php

ATC-X (Quadfilter; Osc1=Triangle, Sawtooth, Square; Osc2=Triangle, Sawtooth, Square)
attachment.php

en de

ATC-Xi (Quadfilter; Osc1=Sinewave, Sawtooth, Square; Osc2=Triangle, Sawtooth, Square)
attachment.php

Attachments

• ATC-1.jpg
    ATC-1.jpg
    42,2 KB · Bekeken: 69
  • ATC-X.png
    ATC-X.png
    622,7 KB · Bekeken: 67
  • ATC-Xi.jpg
    ATC-Xi.jpg
    46,2 KB · Bekeken: 65
Het maken gaat me al niet zo goed af :engel: Ben benieuwd naar het plaatsen.

Attachments

• PulseOff.jpg
    PulseOff.jpg
    54,8 KB · Bekeken: 67
  • PuWidth.jpg
    PuWidth.jpg
    52,5 KB · Bekeken: 74
  • ATC-1X.jpg
    ATC-1X.jpg
    41,6 KB · Bekeken: 63
Ben 's rond wezen speuren op Ebay. Dungezaaid momenteel, ver weg of aan de prijs :erm:
Er staat er nu een (boxed) op Ebay UK voor £575 (ongeveer €731) "Buy it now" prijs.

Studio Electronics ATC-1 Tone Chameleon Analogue Synthesizer Moog Filter Excellent Boxed

Excellent condition, boxed with manual and power cable.

Fantastic monosynth, one of the best available at any price. This synth nails the vintage Moog sound -
discrete electronics, two VCO's, classic MiniMoog filter, extensive modulation, MIDI, fully programmable
with 512 patches, C.V. and Gate ins and outs. Reluctant sale.

Lijkt mij persoonlijk een mooie optie.. maar kopen via Ebay is wel iets wat je moet willen natuurlijk. :)

Lijkt mij persoonlijk een mooie optie.. maar kopen via Ebay is wel iets wat je moet willen natuurlijk. :)

Ben d'r ook altijd wat huiverig voor, ik heb nu net 5 minuten geleden mijn eerste synth binnen die ik via Ebay heb gekocht, een Roland System 100 model 101, helemaal in mint conditie zoals omschreven en ook nog 's voor een nette prijs. Uitstekend verpakt ook enzo en in 4 dagen hier aangekomen.

Zal zeker wel niet altijd zo gaan, maar het kan ook goed gaan.

Ik moet hem wel nog aan zetten. :D

Ben d'r ook altijd wat huiverig voor, ik heb nu net 5 minuten geleden mijn eerste synth binnen die ik via Ebay heb gekocht, een Roland System 100 model 101, helemaal in mint conditie zoals omschreven en ook nog 's voor een nette prijs. Uitstekend verpakt ook enzo en in 4 dagen hier aangekomen.

Zal zeker wel niet altijd zo gaan, maar het kan ook goed gaan.

Ik moet hem wel nog aan zetten. :D

Is dat van die japanner die veel Roland verkoopt daar?

Sowieso heb je met paypal/eBay buyer protection. En je ziet mensen steen en been klagen dat ebay/paypal tot aan het onredelijke aan toe de kant van de koper kiezen. Je loopt volgens mij meer risico op marktplaats.

Hahah, dat leest best wel raar, proberen zo veel mogelijk te betalen, alsof iemand dat tegen zou werken. :D

Status
Please reply by conversation.
Back