xoxio resonance pot

skuba

De OntWikkeling
Beste mensen,

De resonance pot van mijn xoxio xoxbox is versleten. Deze wil ik graag vervangen en heb gevonden dat ze deze bij mouser verkopen met als onderdeelnummer: RV09AF-40-20K-B50K
Nu zijn de verzendkosten daar torenhoog, dus weet iemand waar ik dit tegen een gunstiger tarief aan kan schaffen? Of misschien is er iemand die deze zo heeft liggen en hem wil verkopen? Mochten jullie iets weten dan hoor ik het graag......

Die alpha pots gaan voor 1 of andere reden heel snel kapot.. Heb er zelf al tal van mogen vervangen in x0xb0xes. Telkens de resonance :(
Ik ben gaan zoeken voor een alternatief, en ik vond een pot van ALPS die mits kleine modificatie perfect is. Echter is deze sinds kort niet meer te verkrijgen bij mouser. Ik heb er nog 1tje liggen maar dat hou ik dus nog even voor mezelf
Heb je geduld? Anders zoek ik het eens uit een dezer, want ik ken nog mensen die deze zouden willen, moet wel nog ergens te krijgen zijn.

Die RV09AF-40-20K-B50K is trouwens mis.. de reso is RV112BCF-40-25A-B50K als ik me niet vergis.
of is dat anders bij een x0xI0, ik weet het zelf niet meer.? in elk geval geen "cnurled" shaft zoals die dat jij post.

Dank voor je reactie. Je had inderdaad gelijk wat betreft de shaft. Alhoewel ik denk dat het met een serrated shaft ook wel zal passen aangezien de knop van de resonance pot vastgezet wordt met een schroefje. Goed om te weten ook dat dit vaker voorkomt, dan kan ik er gelijk meerdere kopen.
Begrijp uiteraard dat jij je vervangingspot niet wegdoet, zou ik ook niet doen. Maar jij hebt dus ook geen andere site gevonden waar deze verkocht worden? De prijs van de pot is prima, maar de verzendkosten niet. Misschien zijn er inderdaad meer mensen die willen bestellen om de kosten te drukken..... Heb iig geen haast, maar zou t uiteraard wel graag snel oplossen. Een xoxbox zonder resonance is een beetje zielig :)

Als mijn x0xb0x lang in een koude omgeving heeft gestaan werkt de resonance maar voor 5% ofzo.. Maar dat heeft waarschijnlijk niets met de pot te maken?

(Ik heb het eerst slecht gesoldeerd voor ik het aan een pro heb overgelaten. 8o) )

Ik heb er geen last van denk ik, maar wat parts op voorraad is nooit slecht met zo'n 3 schatjes in huis.
Keep me posted, Wim

Ik zie net dat de "juiste" ( RV112BCF-40-25A-B50K ) niet in stock is bij Mouser.

Ik weet van een vervanger (van ALPS), maar deze kost meer dan 2 keer zoveel en moet je nog eens modden (openmaken en inkorten). Mouser heeft die.
Ik moet er binnenkort bestellen, kan ik er dus gerust enkele aanschaffen en op mijn webshop met x0xb0x spullen te koop aanbieden ;)

Ik ben zeker geinteresseerd mocht je ze willen aanbieden via je site. Heb zelf nog eens flink gezocht, maar kan ze helaas niet vinden. Zou je willen delen welke vervanger je gevonden had, zodat ik kan proberen deze te zoeken?

Ik ben zeker geinteresseerd mocht je ze willen aanbieden via je site. Heb zelf nog eens flink gezocht, maar kan ze helaas niet vinden. Zou je willen delen welke vervanger je gevonden had, zodat ik kan proberen deze te zoeken?

Alps RK12L123000E

normaal bestel ik er komend weekend, tenzij ik ondertussen iets beter vind
ik moet sowieso dringend iets van mouser bestellen, dus ...

Back