ESQ-M

Status
Please reply by conversation.

xpanded stereo

Ouwe rot
Zoek er eentje in top staat. Wij kan me blij maken?

esqm.jpg

haha verdubbeld in prijs sinds Aril m geshowed heeft

Grappig, ik had ook altijd een enorme Detroit klik met de ESQ-1. Ik geloof dat ik een stuk of vijf presets iets met DREX heb genoemd ;)

Hij staat nog altijd in Nederland, volgende keer dat ik op en neer reis gaat hij mee in een Flightcase :)

Succes met de zoektocht! ik heb er 8 jaar over gedaan om een mooie 220v ESQ-m te vinden. En ja meer menu's scrollen vergeleken met de ESQ. Maar hemelse sounds :-) Luister maar naar Aril B en Duplex.

Een ESQm is toch niks meer dan een ESQ-1 min de keys, sequencer en wat interface dingen? Waarom moet dat ding ineens 600 pond opleveren?

Dat bedoelde ik ook met ergonomisch ;)

Dat weet ik. Ik bevestigde dat ook alleen nog maar eens. ;-)

En als je 'm aan een PC hangt kan je in SQ-8L programmeren net zoals je dat op een vsti doet en stuur je de patch door naar de ESQ-M.... ben je ergonomisch helemaal goed bezig. :D

Robin.

Een ESQm is toch niks meer dan een ESQ-1 min de keys, sequencer en wat interface dingen? Waarom moet dat ding ineens 600 pond opleveren?

Ik denk dat met de module varianten van bekende keyboard synths de factor formaat de prijs beinvloed.

Daarbij bedoel ik beide versies. De ESQ is alleen fijner in bediening. Ik heb ze beide vandaar

Status
Please reply by conversation.
Back