Gear kopen van Amerikaanse webshop

J

John Doe 41

Guest
Heeft een van jullie daar al ervaring mee? Ik zie namelijk dat ze bij JRR shop op het moment 43% korting geven op Machinedrum SPS1 MKII en ook de UW.

$600,- voor de SPS1 MKII

Dat leek me nogal een mooie prijs voor een nieuwe Machinedrum. Maar geen flauw idee wat je naast de verzendkosten nog aan importkosten zult betalen.

Ik heb wel eens van perfect circuit audio gekocht, nieuw Kenton product. Perfect geregeld, niet duur, alleen wel invoerheffing van paar euro.

de prijzen zijn verlaagt van een aantal producten.

The new prices are:

Machinedrum UW: 1099 € | 999 USD (no TM-1 MIDI interface bundled)
Machinedrum: 699 € | 599 USD
Monomachine: 899 € | 799 USD

Als 1 euro je 1,12 dollar oplevert , hoe kan een apparaat van 699 euro dan 599 dollar zijn?
Ik neem aan dat je bovenstaande bedragen van de Elektron site hebt? Dan tik je bij afrekenen toch de dollar aan ipv euro's. Of ben ik nou heel naïef, kort door de bocht, zeg maar....

Als 1 euro je 1,12 dollar oplevert , hoe kan een apparaat van 699 euro dan 599 dollar zijn?
Ik neem aan dat je bovenstaande bedragen van de Elektron site hebt? Dan tik je bij afrekenen toch de dollar aan ipv euro's. Of ben ik nou heel naïef, kort door de bocht, zeg maar....

klopt deze prijzen komen van de elektron site. Denk alleen niet dat het zo makkelijk werkt als jij zegt, je kan wel dollars aantikken maar hij zal aan de shipping zien dan het naar een Europees land gaat dus word het automatisch euro's.

Soms leveren ze niet aan landen buiten de vs waar eigen dealers zitten

Via elektron website zelf is de machinedrum ook €699. ($599)
Geen idee of dat inclusief verzenden is.

Denk dat je vanuit USA met verzenden, btw en douane kosten al snel op hetzelfde bedrag zit

Hey tanks! Dat had ik nog niet gezien. Hmm.. dat zou wellicht op dezelfde kosten uit kunnen komen wanneer het van de USA moet komen.

Het is toch van de zotte dat wij 700,- Euro moeten betalen en iemand uit de US slechts (omgerekend) 532,- euro hoeft te betalen.

Zit hem dit alleen in de BTW die wij moeten betalen?

Zolang spullen niet gratis uit de US hierheen worden gevlogen zal je dat ook moeten betalen, evenals invoerrechten en inklaringskosten en de BTW dus.

Deze vraag komt wel erg vaak voorbij afgelopen tijd. :)

Vraag komt wel vaker voorbij ja maar veel duidelijker is het voor mij nog niet. Wat betaalt iemand in de VS totaal voor een Machinedrum? betalen ze in VS ook invoerheffingen?
Dat ding komt toch uit Europa? Waarom betalen wij dan meer?

Back