Miami Affection

shyftexhales

Ouwe rot

Weer een nieuw projectje waar ik aan bezig ben geweest.
De muziek had ik al even liggen. Vandaag heb ik besloten het wat op te krikken en er dit beeld materiaal onder te gooien:okdan:

Last edited by a moderator:
Ik zou die hele beat weggooien en eens met een disco drum loop aan de slag gaan. Zorg ook dat je drumbus lekker klinkt zonder iets anders qua loops enzo. Mix technisch klinkt het nu ook als allemaal losse elementen.

Verder is het wel een beetje simpel allemaal voor mijn smaak. Te loopy en erg statisch klinkend.

Leuk muziekje maar die die snare is super irritant idd.
Misschien gewoon een andere snare kiezen en wat meer op de achtergrond.
Of een ritme sectie maken maar wel minimaal houden denk ik

Hoe heb je het video clipje gemaakt?
Ik wil zelf ook een paar nummers van videoclip voorzien maar weet niet waar te beginnen.

vind die snare is wel ok, alleen is de track wel snel (120bpm) voor een hiphop track en daarom irriteerd die droge snare.
Verder leunt het geheel te veel op de disco sample inverhouding to de rest van de parts.
110 bpm zal veel beter werken:P

het is niet alleen de snare maar de groove en te snelle beat.
er moet zeker wat aan die snare worden gedaan. beter een adere en zeker zachter

Leuke track!

vind die snare is wel ok, alleen is de track wel snel (120bpm) voor een hiphop track en daarom irriteerd die droge snare.

En jij moet naar de oorarts :dubbel: In mijn draadje hoorde je ook al een gitaar wat totaal geen gitaar was :D (grapje moet kunnen toch?)

Snare geluid is wel goed hoor staat gewoon iets te hard, wat EQ en reverb/delay over die snare toch zodat die wat meer merged met de rest...coole track wel...mag ook zeker langer!!!
Die "funky" lead solo synth mag ook wel harder hoor
hoop dat het ergens uitkomt of te downloaden valt binnenkort
:dj:

Thank you! En ja zeker. Als je mijn kanaal The Spacedown op youtube even volgt dan zal je op de hoogte blijven van releases. Er komt een EP met een stuk of 10 van dit soort en slomere tracks. All miami vybes! :yamaha:
Eerst zal er de 'Dutch Fresh' mix droppen, die is ineens vrij anders dus schrik niet :D

Back