• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg MS-02 en Korg MS-03

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Marc Jansen

Ingeburgerd
Ik heb hier de korg MS02 interface en MS03 signal processor te koop.

Citaat:
The MS-02 is ideal if you want to upgrade your synthesizer by adding on other synthesizer units having different kinds of keyboard control voltage and trigger signals. The built-in, fully adjustable log amp, anti-log amp, and trigger processor ensure complete system flexibility and compatibility between any presently voltage controlled synthesizer."

Citaat:
This signal processor converts any audio signal input into a synthesizer control signal. Put together a guitar or vocal synthesizer instantly by connecting the MC-03 between your guitar or mike and any synthesizer with CV and trigger inputs. No alterations are needed; just by plugging into the MS-03 and adjusting the controls, your instrument can actually 'play' the synthesizer. When performing live, connect a foot switch for portamento, pitch hold, and other useful effects."

Gekocht in een set van een muziekleraar die ze nieuw gekocht had dus ik ben de tweede eigenaar. Ze zijn in mooie staat en werken perfect.Ik ben de eerste eigenaar en de kastjes zijn in zeer goede staat .

Richtprijzen euro 450 per stuk en anders 400 per stuk als je ze allebei in 1 keer koopt

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back