Octave Cat SRM-II

Tjonge
Da's een boel geld voor zo'n ding inmiddels
Krijg je een multikorg+roland sh 5 samen voor

Onlangs nog 2 hier te koop aangeboden door demian en Synthiaks, wel SRM's1 die je beiden voor dit bedrag had gehad?
Dus veel te duur, zo zeldzaam als een $yrinx of $pirit zijn deze $RM's nou ook weer niet!

Een hele dure$$$$

Shit ik heb deze niet!!! Ik stop maar met muziek maken dan maar, het is vechten tegen de bierkaai op zo'n manier.

Was naar de Chemical Brothers in Luxemburg en die hadden er ook eentje....filterde wel de shit uit de speakers:)

De Octave Cat dan wel te verstaan.......zo een $yrinx was het niet....dat is meer een poserbak.

Volgens demian en Synthiaks moet de Octave Cat een geweldig beest zijn, ik kan er niet over oordelen, op een originele Minimoog D, Ody$$ey mk2, Pro 1, $H5, o$car, $yrinx en 700$ heb ik verder geen vintage monofoontjes gehad.
Begrijp de reden van de verkoop dan ook niet?
Had hem wel willen hebben (Crumar $pirit ook), helaas ontbreekt mij de ruimte ervoor.

Waarom zeg je zoiets nou? Ik was daar.

Had betrekking op je eerdere post, omdat je beweerde de $yrinx niet te kennen wat dus niet waar bleek te zijn.
Je neemt de boel gewoon in de zeik, je kent net zo als de meeste hier elke synth die ooit gemaakt is!
Dus houd je niet van de domme alstublieft :halleluja

Ik heb nog nooit een $yrinx aangeraakt....laat staan bewust in het echt gehoord.
een Cat daarentegen wel en dat klinkt bruut.

meneer analog us al zijn prijzen zijn ver over de top en als je die kerel int oog houd zal je ook opmerken dat sommige van zijn synths al een jaar of twee/drie te koop staan.

meneer analog us al zijn prijzen zijn ver over de top en als je die kerel int oog houd zal je ook opmerken dat sommige van zijn synths al een jaar of twee/drie te koop staan.

Proberen kun je altijd, is misschien wel een gek die erin trapt.
Hij is wel in onberispelijke staat, dat wel weer.

al zijn toestellen zijn in super staat,maar het is dikwijls niet origineel meer,nieuwe houten kast voor minimoogs etc.

al zijn toestellen zijn in super staat,maar het is dikwijls niet origineel meer,nieuwe houten kast voor minimoogs etc.

Tja, dan zou hij voor mij al afvallen.
Ik wil zelfs de originele schroeven er nog in hebben, ook geen modificatie (alleen midi in).
Originele elco'$ en back up batterij hecht ik geen waarde aan, die mogen vervangen worden voordat je gear in rook opgaat ;)

Back