Soms vreaag ik me wel eens af wat er allemaal in dat koppie van je omgaat. Net had ik weer zo'n moment.
Breng je je muziek trouwens ook uit? Ik kan me heel goed voorstellen dat hier wel een markt voor is.
sja, wat er allemaal in dat koppie omgaat... er zit zeker een verhaal 'achter'... of dat nu zo boeiend is, hier, weet ik niet. in ieder geval een opeenstapeling van ideeën en doelen, meer dan 25 jaar lang. op verscheidene gebieden overigens, die elkaar kunnen overlappen.
ik breng mijn muziek niet uit. ik bouw wel nu -hoe noem je zoiets?- repertoire op. het doel is zeker; openbaarheid, publiek. zoals dat voor mijn poëzie hetzelfde geldt, dat wordt wel uitgegeven.
hoe geef je eigenlik tegenwoordig muziek uit? een algemene vraag. soundcloud is in ieder geval vorm van uitgeven, in mijn ogen.
je bent de 2e die zegt dat hier wel een markt voor is, en ik merk ook wel, al is het publiek nog zeer beperkt.
vooralsnog wil ik vooral aan nieuwe nummers werken en wellicht op korte termijn, een soortement van verzameling 'uitbrengen'. een proeve van 13 a 14tal nummers.
dank je voor je reaktie, dokter!