techno track

viron666

Ingeburgerd
het is al weer een tijd geleden dat ik wat gemaakt heb,althans afgemaakt heb:P

en dat nog wel in een dag..record tijd voor mij doen:)

er zal nog wel het een en ander aan geschaafd moeten worden maar ben toch wel al benieuwd of het de moeite waard is.

have fun..:dj:

Last edited by a moderator:
ik vind hem wel lekker. Vind de reverbs na de eerste drop lekker, lijkt dan een beetje richting tech-house te gaan. Wat mij betreft zou er ook niet zoveel meer aan geschaafd hoeven worden. vind de mix ok; hoewel er best veel inzit lekker clean gehouden. Like erbij :)

thanx voor de positieve feedback,

de track gemaakt in ableton.
synth's:sylenth,gladiator van tone2
reverb:ac eather.
voor de rest ableton plugins's

op de master,ozone 5 maximizer en gleu compresser van ableton.

klinkt goed
blij dat die stabs er in komen, die gaan lekker, alleen voor mij had die snare roffel niet gehoeven na de break ;)

zit wel te denken over na dee break: die stabs heben wel wat weinig ruimte voor mn gevoel, misschien zouden daar de highhats wat gelowpassed l=kunnen worden, beetje distortion er op, en dan zweven die pads er mooi bovenuit. of andersom, de pads minder hoog en meer mid

Klinkt goed maar imo staat die maximizer te hard. Maar niet per se..Wat vaak ook nog.wordt gebruikt erna, is een EQ om de randjes van het brickwallen te maskeren. Maar hou wel rekening met de phase response.. Waardoor je mix terug over -0.1dB kan gaan.

Je kan ook altijd terug gaan naar je mix dan hoeft dit niet :)
Verder goede track!

Laatst gewijzigd:
thanx voor de feedback,en ben er weer even in gedoken en heb de nieuwe mix ook geupload.
het valt niet mee om een goede mix te maken,ik heb geen studio ik zit gewoon in de huiskamer voornamelijk met de koptelefoon op.

heb de roffel er nu uit gelaten! heb op de hats high cut geplaatst als de pad in de mix komt.
op de pad een kleine eq mid boost.vind zelf dat de pad er idd beter in de mix staat zo.
heb de stab wat meer punch gegeven.
masteren is niet echt mijn ding,dat met de post eq ging niet lukken begon gelijk te clippen op de master dus heb de treshold iets terug geschroefd.

denk dat het iets beter is zo,op naar de volgende want ik word zelf een beetje kins van deze track onderhand.haha

Back