Sampling for all!!

astronaut

Ouwe rot
Hoi :okdan:

Ik maak hier maar even een apparte thread van. Ik heb al eerder eens gevraagt om VST koorgeluiden in de vorm van Halion geluiden, wav's e.d. Niet echt een goed resultaat op gekregen (qua samples bedoel ik) wel een paar handige tips. Maar goed wat zijn zoal de leuke en goede en nu komt het ->GRATIS<- sample sites.

Groeten Astro.

:doei:

eeh ken ze wel die gratis sample sites maar de kwaliteit is echt bar en boos tis net alsof ze alles even door een grunge ruis mixer trekken. slechte dynamiek. zonder een goed basis geluid heeft het geen zin om een track proberen af te maken.

Dan is de uitdaging des te groter!!

Dan is de uitdaging des te groter!!

Forum leden,

Slechte sample sites. Maar dan is de uitdaging des te groter!!!

Ik ga op jacht.

Grt. Astro.

Re: Dan is de uitdaging des te groter!!

Re: Dan is de uitdaging des te groter!!

Origineel geplaatst door astronaut
Forum leden,

Slechte sample sites. Maar dan is de uitdaging des te groter!!!

Ik ga op jacht.

Grt. Astro.

Wat is het toch een held die Astro :halleluja
Astro Succes !!!!!!

It's a dirty job but someone has to do it.....

(a small step for a man but giant leap for the synthforum) :D

natuurlijk vind je geen 32 bits 96 kHz geile originele samples op internet, maar de overbekende drumkasten zijn overal te vinden en op zich ook nog wel wat multikey synthsamples.
maar de echte uitdaging zit in de geluiden vinden die echt cool zijn, maar nooit bedoeld om als samples te dienen.
zo zitten er in mijn nummer Wintersneeuw een paar samples "a circle has no sides, it is round" "circles are all sizes and colours, but they are always round" en "this is a circle".
deze samples waren oorspronkelijk iets van 11 kHz, 8 bit hooguit, en ongelofelijk kut opgenomen en die heb ik gevonden op een site van een basisschool van een of ander boerengehucht in Arizona ofzo. en dan maar poetsen tot er iets leuks uitkomt, dat is de lol ervan. (natuurlijk wel even gemaild of ik de samples mocht gebruiken!)

Back