GRATIS 70 Dance KICKZ!!

hmmm ik krijg het helemaal niet geopend..... Allemaal corrupte files.

Anders moet je is Winrar 3 proberen. Bestanden die met Winrar 3 zijn ingepakt kunnen niet door eerdere Winrar versies worden uitgepakt volgens mij. Misschien dat jij een eerdere versie hebt.

ze werken hier allemaal prima!

(wel vage bestandstypen trouwens sommige)

Tof materiaal! bedankt, ik was net door mijn kicks heen, hiermee kan ik weer zelf een hoop kicks bouwen :)

-Er zijn idd wat dezelfde bij, op het eerste zicht toch.

-WINRAR 3.11 evaluation copy hier, werkt perfect, doch wegens hoge kwaliteit naar t'schijnt, Wavelab of Soundforge aan te raden voor te beluisteren (bij mij deden de WM players ook raar)

-Kan perfect snel als je zogezegd in Wavelab bvb een nieuw CD program wil maken, smijt (insert) ze er in een keer in en dubbelklik in cd program ergens op een file, de jukebox begint a volontè waar je maar wil.

-Naar ik gelezen had waren deze kicks al eens bewerkt in hoge kwaliteit, zij werden ook omschreven als zijnde "met goed wat duidelijke attack", knippen en plakken hebben we op school geleerd in het eerste kleuterklas hè als het wat anders moet zoin deuch? :L :yamaha: :biertje: :D =( :dubbel:

Origineel geplaatst door Musicmaker
Anders moet je is Winrar 3 proberen. Bestanden die met Winrar 3 zijn ingepakt kunnen niet door eerdere Winrar versies worden uitgepakt volgens mij. Misschien dat jij een eerdere versie hebt.

Super!

Idd winRar 3.20 werkt wel!

voor macgebruikers, als je stuffit 8 download werkt het ook. (7.zoveel werkte niet, vandaar)

Cool!

Ik had ze al een tijdje, maar wou nu toch ook maar eens bedanken.Zitten hele goeie bij, goed gecompressed.

die wat een cosmic gate kick moet zijn, zit gewoon een snare bij :D gesampled ofzo?

Origineel geplaatst door Fatar
die wat een cosmic gate kick moet zijn, zit gewoon een snare bij :D gesampled ofzo?

wel heel erg bedankt. dit kon ik goed gebruiken. ga er denk mee layeren.

Back