Marcel Sneek???

oberheim

Stamgast
Hallo forum leden.

Ik ben op zoek naar een oud band lid met wie ik in de jaren 85,86,87 heb gespeeld.
Zijn naam is Marcel Sneek! hij woonde toen in Grootebroek vlakbij de stad Enkhuizen.
Hij speelde synthesizer en had destijds een Jupiter 4, Bit One en een Korg RK-100.
De band hete First Sight en kwam uit Andijk vandaan.
We zijn opzoek naar hem omdat we een reünie concert willen gaan houden en dat gaat niet zonder hem vinden wij.

Nou hopelijk is er iemand die wat weet waar hij is of misschien zit je zelf op deze forum.

Gr. Pierre Steltenpool

Hoop dat het iets gaat opleveren Pierre :)

Ik kan er tevens nog aan toevoegen dat in de periode dat ik met hem in een band zat, hij een Roland S10 sampler, en een Roland D5 synthesizer gebruikte. Dit was weer een iets latere periode.

Er zijn een aantal Marcels op FB te vinden en een LinkedIn profiel
We hebben een link met Stal de belofte in (omgeving Schagen) wat redelijk in de buurt van Andoik :) Enkhuizen is.

Hij is terecht!:okdan:

Ik weet niet hoe op dit forum met het ophalen van oude draadjes omgegaan wordt, maar ik ben ook al een tijd op zoek naar Marcel, en dit is voor het eerst dat ik dit draadje tegenkom. Ik ben blij dat Marcel weer gevonden is indertijd, en ben ook zeer nieuwgierig naar hoe het met hem is. ik heb Oberheim al een PM gestuurd.

Back