[video] CausaliDox - The Road Ahead

scarum

Ouwe rot
Sequenced met Elektron Octatrack, Roland TR-8 op drums, Sequential Circuits Pro-one doet de bass, Waldorf Music Streichfett voor de pads, JP-08 voor melodie en de Cyclone Analogic - Bass Bot TT 303 voor de acid sprinkles. Strymon en OTO Machines verzorgen FX. :D

op zich weer prima de luxe, alleen ben ik totaal allegies voor dit soort drumgeluiden.
( heb ik opgelopen in mijn vroege jeugd, toen er nog geen gesamplede drumgeluiden voorhanden waren, armoede troef, zogezegd)

:D

:mega:

Je bedoelt standaard x0x drumsounds? Of de distortion / bitcrushing die na een tijdje over de drums heen komt?
En dank weer voor het luisteren en reageren! :halleluja:okdan:

ik bedoel de standaard klipperdieklop geluiden...:D

vroeger , toen er nog geen gesamplede geluiden voorhanden waren, moest ik proberen met dit soort geluiden rock te maken, ging niet lukken.
de komst van de eerste drummachines met samples maakte dit klusje opeens een stuk eenvoudiger.
probeer dit nummer eens te maken met gewoon gesamplede drumgeluiden, ik weet zeker dat het je zal bevallen....

hehe
Laat ik nou net fan zijn van de standaard x0x sound! :D
Ik heb meerdere malen geprobeerd samplen leuk te gaan vinden, maar het is me nog steeds niet gelukt. Kun je eens een voorbeeld geven van wat voor soort drums je dan digt? Ik krijg een beetje het idee van die Elektron drumsounds (glitchy enzo)... Dat heeft me nooit kunnen bekoren... 8)

Ik vind hem echt heel mooi. Hij sleept lekker, misschien door die open HH. Claps op de eerste tel ben ik altijd een beetje allergisch voor. Maar verder heel erg dik :okdan:.

Slot mag iets verder worden uigewerkt :).

Dank u vriendelijk heer van Lansberg! :halleluja
Blij dat het kan bekoren (ondanks die duivelse claps)!
Ik vind hem echt heel mooi. Hij sleept lekker, misschien door die open HH. Claps op de eerste tel ben ik altijd een beetje allergisch voor. Maar verder heel erg dik :okdan:.

Slot mag iets verder worden uigewerkt :).

Back