[Moderat/ImogenHeap/Flylo] Null Wave - Stitch Dress

AnthonyDavid

Null Wave

Een dance track in 7/4 maat. Volgens mij wil dat wel.
Graag ontvang ik wat feedback of tips over de opbouw en het middenstuk (structuur blijft mijn grootste probleem).

Eet smakelijk!
:beard::beard::beard:

Je bedoelt 7/8e?

Leuk ritme en de imogen heap hoor je er ook wel in terug. Eindmix mag wel wat pittiger van mij.

Ik heb eigenlijk geen tips. Vind de track wel tof maar er is idd iets nog niet af in het midden.

Waarom staat er Moderat in de titel? is het een remix?

Wat zoek je nog in het midden? Structuur is de allergrootste reden dat er weinig uitkomt.

Moderat geldt als inspiratiebron of vergelijkingsmateriaal, ik vind het zo flauw om zomaar 'dance' neer te zetten.

Je bedoelt 7/8e?

Leuk ritme en de imogen heap hoor je er ook wel in terug. Eindmix mag wel wat pittiger van mij.

Ik bedoel toch echt 7/4. Met 7/8 zou-ie helemaal niet dansbaar meer zijn.

Aan de mix heb ik wel wat gewerkt, alleen merkte ik dat hij tijdens het optreden nog wat flauw klonk, heb je daar eventueel nog tips voor?

thanks!

Dan zou ik het iig in de compressie/saturatiehoek zoeken, met de klankbalans is volgens mij niets mis. Sidechaining, misschien parallelle compressie op de eindmix zelf?

Dan zou ik het iig in de compressie/saturatiehoek zoeken, met de klankbalans is volgens mij niets mis. Sidechaining, misschien parallelle compressie op de eindmix zelf?

Ik zal me eens wat inlezen en wat pielen. Volgende wordt op dat vlak dan beter :)
Dank!

Ik vind hem eigenlijk ook wel tof. Maar dansbaar? Het lijkt me zo lastig om na drie keer links en rechts gehupt te hebben, twee keer links te moeten huppen. Ik begin dan (vooral in gedachte, want ik dans niet) bij voorkeur toch wel met links op elke eerste tel :D.

Back