GEM eQuinox

mich

Nieuwkomer
Hallo beste forumleden,

k ben sinds kort in t bezit van een GEM eQuinox -wat best wel een leuke bak is- maar nu wil ik weten of er veel mensen zijn die hiermee werken (hebben gewerkt)of wie dit combineert met een atari 1040stE(dus voor midiseq, in MIJN geval dus)....k heb er wel een manual bij maar ik ben te "noob" om zomaar ineens alles aan de praat te krijgen...oh ja, dus ik zet eerst altijd mijn atari op en dàn die eQuinox...als ik dan naar de drummaps wil gaan slaat die eQuinox tilt...wa doe k verkeerd, moet ik omgekeerd opstarte of wat? en bij MIDI chapter staat er dus het synth menu, het seq menu(dit dus niet) en master menu, welk hiervan is voor mij van toeppassing??

vriendelijke groeten

mich

:frons:

Ik heb een GEM WS II

Maar ik kan de gem software nergens vinden, hebt gij enig idee ?

MIDI en synths..

MIDI en synths..

Ter info...

Wanneer je via een computer (in jouw geval een Atari met CuBase???), muziek wil maken moet je altijd het principe hanteren dat je alles via je computer bestuurd en dus eigenlijk niets hoeft te doen op je synth.

Ik ben zelf ook in het bezit van een equinox 88 pro maar heb deze helaas nog niet aan mijn computer gekoppeld. Wel weet ik nog van vroeger dat je via CuBase op de atari allerlei (geluids) BANKEN kon maken. Ook kan je ervan uit gaan dat ' channel 10' altijd voor de drums gereserveerd is. Vergeet vooral niet je program changes in te voeren....

Suc7,

Key-J

Back