• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

XP-30 voor module

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

toetsenistje

resonerend lid
Ik ben in het bezit van een Roland XP-30 + flightcase (incl. Session, Orchestra en Techno boards) en wil deze ruilen tegen een module (jv / xv serie) omdat ik de toetsen niet gebruik, speel nl. alles op het Kurzweil-klavier. Belangrijk is dat ik mijn 60's-70's exp.board kan overplaatsen. (blijft verschrikkelijk mooi, m.n. de mellotrons)
De spullen zijn in nieuwstaat (flightcase is nog nooit gebruikt, is een lichtgewicht type (materiaal Kevlar).

Doe maar een voorstel, afhankelijk van het ruilobject met bij- of toe-betaling.

Attachments

• 4710.jpg
    4710.jpg
    13,1 KB · Bekeken: 89
Ik maak binnenkort wel ff een nieuwe advertentie, de flightcase is nl. apart verkocht.

Heb een Roland JV -1080 met ruimte voor 4 Boards, dus de 60's-70's kan worden
omgezet...

Ik hoor het wel....

Attachments

• jv-1080.jpg
    jv-1080.jpg
    20,4 KB · Bekeken: 66
Mijn vraag gaat voorlopig :slotje:
Ik koop via marktplaats een cheap JV-module (zijn er al rond de 150 euri) en als ie bevalt biedt ik de XP-30 wel opnieuw aan, dan dus zonder case.

sorry, sorry dat het niet duidelijk overkomt. Ik hou m'n XP30 dus vooralsnog, bekijk eerst hoe een JV-880 voldoet (heb ik inmiddels op geboden) afhankelijk daarvan zet ik m'n XP-30 wel of niet te koop.

dus :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back