• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mopho Keyboard te koop of ruil

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Icky

Stamgast
Ik heb hem pas net binnen, overgekocht van een vriendelijk forumlid wat er altijd erg zuinig op is geweest. Was van plan hem te polychainen met een tetra maar ik ben een goede deal daarop toch net misgelopen. Vandaar dat hij toch weer weg mag.

Synth werkt nog 100%. Te koop voor 425 of te ruilen tegen een mooie polysynth zoals een waldorf blofeld keys. PM maar als je interese hebt.

Helaas weer te koop door een afhaker.

Nog steeds te koop voor 425.
Ook te ruil voor een
blofeld keyboard (zelfde ruilwaarde),
blofeld module (met sample option ruilwaarde van 300, zonder SL ruilwaarde van 250),
Andere voorstellen zijn welkom, stuur een privebericht en wie weet!

Nieuwe marktplaats advertentie met fotos.

Bump

Ik heb een bod van 410 op marktplaats ontvangen maar nog geen reactie gekregen van de bieder. Staat voorlopig dus nog te koop.

Geen interesse in een ruil meer, alleen geld. 400 mag hij weg. First come first serve.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back