• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Ableton Live 9 Standard

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Yannick A.

Nieuwkomer
Hierbij bied ik de officiele versie van ableton live 9 standard aan (download). Ik doe een cursus producing en kreeg de software daar gratis bij, maar ben zelf al in bezit van live 9 suite. Nieuw is de standard versie 370 euro. http://www.bax-shop.nl/daw-software/ableton-live-9-standard-engels-produceersoftware ik vraag er 270 voor. Als je direct de bevestiging wil dat alles werkt enzo mag je evt langskomen met je laptop en de boel hier (in Utrecht of evt. Den Bosch) installeren. woon je ver weg, of zie je die mogelijkheid niet? neem dan even contact met me op.

Yannick

de cursus was overigens wel erg duur, dus heb m niet geheel ' gratis' gehad :p mijn boxen hebben het laatst ook begeven, in overleg evt ook te ruilen tegen studio monitor(en)/ een goede studio headphone (voorkeur beyerdynamic)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back