GRATIS ! 140 SNAREZ!

Prophet

Ouwe rot
Hier zijn we dan weer!

Het kan niet op, voor alle serieuze samplefreaks een echt pak snARezZ, ipv grooveboks, drumboX presets allerhande.

GRATIS!

Het is wel in MP3 192KBPS Hoge kwaliteit in 4 chunks je kan ze WAV maken met WAvelab of SOundforge!! kinderspel dus

Snares1 2 3 &4 :

http://distorted66.tripod.com

of http://distorted66.web1000.com/

Have fun!

De snares van de lokale Fanfare verbleken erbij als een polaroidfoto onder de zonnekanon:dubbel:

Laatst gewijzigd:
je kent de truuk met de rechter muis hè?

RECHTSklik op de file en kies "doel opslaan als"

wij wille claps! wij wille claps!

en niet van dat mp3 he! wij wille wav! wij wille wav! *D

hulde

voor WAV moet ik ze te lang uploaden en dan is de file te groot voor op die prutswebservers

Cool man!

Lekker drumsoundjes...

ik krijg nu echt zin om er een sampler voor aan te schaffen..

Ik vinnut wel handig zo in mp3.. kleine file, goed geluid...

no problemo!

Ja je verstaat dat ik niet alles in stukjes ga knippen en vervolgens de zaak ga inzippen, want dan ben ik volgend jaar nog bezig.

Je knipt er maar uit wat je denkt te zullen gebruiken en al de rest in de trashcan!

cya @ GRATIS XX CLAPZ!

waar komen ze eigenlijk vandaan? heb je niet gewoon een sd-drumbank van een synth gesampeld?

ja, ik weet het, dat van dat gegeven paard enzo..

ben gewoon nieuwsgierig...

nee, beetje dom, niet echt nagedacht.
Ik heb ze nu in recycle, dus hoef niks te knippen. save as akai s5000 pgm, en hop de sampler in :)
Gaaf, en dom dat ik daar niet meteen aan dacht.
Nogmaals bedankt, er zitten hele gave tussen

Origineel geplaatst door Kokos
nee, beetje dom, niet echt nagedacht.
Ik heb ze nu in recycle, dus hoef niks te knippen. save as akai s5000 pgm, en hop de sampler in :)
Gaaf, en dom dat ik daar niet meteen aan dacht.
Nogmaals bedankt, er zitten hele gave tussen

das weeral iets dat ik geleerd heb nu,
kzal eens rap recycle installen om eens te zien wat ik daar nog allemaal mee kan in die richting
Ik heb dat proggie al zolang maar heb me er nog nooit op toegelegd omdat ik alles manueel knip en plak of op het gehoor in de sampler zelf.

Maar heb helaas maar een simpele S2000 zal niet veel uithalen zeker?

Volgens mij toch wel, maar weet het niet zeker. Wel kun je ze zowiezo geknipt en al op een floppy flikkeren, en HOP geknipt de sampler in. Maar ik denk zelfs dat de s2000 ook de PGM-file wel begrijpt, maar dat weet iemand anders hier misschien wel beter.
Voor mij is het te gek. ik sleur via Aksys die PGm meteen via USB van de PC in de s5000.
Maar ook via floppy moet het voor jouw al een hoop werk besparen.

succes.

Back