Jaartje terug werden ze nog weleens bij kleine muziekwinkels voorbij als oud assortiment.. maar nu zoeken leidt alleen maar naar die schoften die het op ebay het aanbieden voor het veelvoudige
Ja daar istie "temporarily out of stock" helaas. Had em eerder al ergens anders besteld maar kreeg me geld toen terug omdat ze de site nog niet hadden bijgewerkt en dus ook o.o.s. was.
De prijs op E-Bay gaat idd nergens over, voor dat geld kun je dan beter een Boss DC-2 halen denk ik ghehe zal kwalitatief toch wat beter zijn als behringer
Oops.. dat 'out of stock' zag ik niet. Weet niet wat een Boss DC-2 kost. Heb de mijne ooit samen met een vintage Phaser en nog wat dingen van hetzelfde merk gekocht om de electrische piano wat op te leuken.. geloof 2 รก 3 tientjes per pedaal.
Maar schandalig dat ebay ja. Ik zie dat er 1 verkocht is ooit op SF voor 20 euro.
Misschien beter op gitaarforums kijken. Het is qua gevoeligheid ook niet echt bruikbaar op linesignaal. Je moet je volume toch terugschroeven om niet te oversturen op een synthesizer oid en daarom misschien hier ook minder populair.
Succes met het zoeken en hoop dat je em toch ergens voor 'n leuk prijsje scoort. tiz echt een goed klinkend apparaatje.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.