• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Modular G1 Rack, Traktor, Boss GX/SX700, Roland MIDI keyboard

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mossie23

Stamgast
Nord Modular Rack G1 - 500 euro
Eerste eigenaar, compleet met rack-ears, manual en doos. In zeer goede staat, alle knoppen zo stroef als nieuw. Nord lead sounds, maar natuurlijk nog veel meer. Ik hb duizenden patches voor je erbij. Het schermpje heeft op een aantal plekken wat rare vlekken (zie bijlage). Dit is echter al een jaar of 8 hetzelfde, dus ik verwacht niet dat dat ooit zal uitbreiden. De editor software werkt prima op Windows (ik draai zelf Win10 64 bit), maar ik weet niet hoe het met OSX zit. Met handleidingen, Wizoo Nord Modular guide. In originele doos. Te beluisteren en op te halen in Amersfoort. Versturen kan ook, kosten voor koper.

Traktor scratch pro met upgrade naar scratch pro 2 - 150 euro
Inclusief Audio8 DJ geluidskaart, speciale multikabels, handleidingen, 2x tijdcode vinyl, tijdcode CDs. In orignele doos. Op te halen in Amersfoort. Versturen kan ook, kosten voor koper.

Boss gx700 gitaar multi effect - 60 euro
Met compressor, wah, overdrive/distortion, preamp, speaker simulatie, EQ, ruisonderdrukking, delay, chorus, reverb, tremolo en autopan. Alle effecten zijn los aan en uit te zetten, dus het werkt hetzelfde als een reeks losse pedaaltjes. In goede staat. Met handleidingen en originele adapter. Te beluisteren en op te halen in Amersfoort. Versturen kan ook, kosten voor koper

Boss sx700 studio multi effect - 70 euro
Met EQ (3-band parametrisch), modulatie (2x chorus, flanger, phaser, harmonizer, pitch-shifter, rotary), 7 types delays, 8 types galm, RSS (Rolands unieke 3D geluid algoritme). In goede staat, hoewel er op 1 hoek (rechtsboven) een kras zit. Met handleidingen en originele adapter. Te beluisteren en op te halen in Amersfoort. Versturen kan ook, kosten voor koper.

Roland PC180 MIDI keyboard - 20 euro
Werkt alleen met MIDI, geen USB! In goede staat. Met passende (universele) adapter. Te bekijken en op te halen in Amersfoort. Versturen kan ook, kosten voor koper.

Attachments

• nord_modular1.JPG
    nord_modular1.JPG
    163,3 KB · Bekeken: 213
  • nord_modular2.JPG
    nord_modular2.JPG
    62,2 KB · Bekeken: 179
  • traktor.jpg
    traktor.jpg
    33,1 KB · Bekeken: 189
  • boss gx700.JPG
    boss gx700.JPG