klark teknik dn27a

Soul C

gecalibreerde soul augurk
eindelijk heb ik een tweede dn27a voor weinig kunnen scoren, hij moest nog wel gefixt worden en om een en ander te vergelijken heb ik mn eerste exemplaar ook open gemaakt. nu blijken het verschillende revisies te zijn. gelukkig hoor ik geen verschil tussen beide al kan dat ook aan mij zelf liggen.
dus ik dacht ik post even een paar plaatjes ervan :)

zijn er hier meer fans van deze eq ?

ik heb jaren lang van alles erdoorheen gehaald , heel vaak de baspartijen. nu ik er 2 heb kan ik eindelijk de hele mix erdoorheen halen :luv:

Attachments

• DSC_0152 (2).jpg
    DSC_0152 (2).jpg
    79 KB · Bekeken: 325
  • DSC_0153.jpg
    DSC_0153.jpg
    80,1 KB · Bekeken: 204
  • DSC_0154.jpg
    DSC_0154.jpg
    60,2 KB · Bekeken: 183
  • DSC_0155.jpg
    DSC_0155.jpg
    73 KB · Bekeken: 188
  • DSC_0156.jpg
    DSC_0156.jpg
    64,2 KB · Bekeken: 231
Grappig of opmerkelijk dat er zoveel verschil zit tussen de twee versies. Weet je de productiejaartallen? Persoonlijk denk ik dat Klark Teknik meer een broadcastmerk is, zie hier maar sporadisch (zeg één product in de 12 tot 18 maanden in de mp-sectie van SF voorbij komen).

Zelf heb ik alleen een Klark Teknik DN60, gave spectrum analyzer, erg content mee.

ik heb gezocht naar een jaartal, maar niet kunnen vinden. wat ik wel grappig vond is dat degene met het lagere serienummer met ouderwetse sleuf schroeven gemonteerd is en het hogere serienummer met kruiskop.

het is een fijn merk, degelijk gebouwd. ik hoop dat ik ooit nog eens een dn50 galm tegenkom voor een betaalbaar bedrag 8~

Wat is het verschil tussen de DN27a en de 360, die je alom aangeboden ziet? Of de Square One van KT?

Back