Ik heb gewoon een hele zooi stekker dozen.
Sommige met 8 outputs met ieder zijn eigen switch. Dus mijn monitors doe ik ook appart zo.
Ik heb hier een tijdje over na zitten denken toen ik mijn bureau opnieuw in heb gericht.
Het is een multi stekkerdoos opzet geworden die me goed bevalt.
Ik gebruik m'n home studio ook als thuiswerkplek, dus heb 2 modi nodig.
Hoofdstekkerdoos om alles stroomloos te krijgen. Hier zitten een aantal stekkerdozen op en de 707, interface en baspedaal voor m'n basgitaar.
En dan een paar stekkerdozen.
- Stekkerdoos voor alle instrumenten
- Stekkerdoos voor alle FX
- Stekkerdoos voor werkgerelateerde dingen en m'n monitoren (zodat die altijd uit gaan 'voordat' de interface uit gaat)
Daarmee kan ik met twee knoppen m'n werkplek aanzetten en met drie knoppen m'n home studio. (instrumenten staan 'aan' geschakeld, dus gaan aan zodra er stroom op de doos zit)
Die van m'n werk is 10 groot, omdat daar ook m'n laders etc. aan zitten, dus daar wil ik altijd ruimte over hebben.
En de hoofdstekkerdoos ook trouwens, maar dat is niet meer zo nodig met de nieuwe opzet.
Mocht ik langere tijd weggaan of onweer verwachten, trek ik de hoofdstekkerdoos er uit. Met een grote powerbank die er staat, kan ik dan nog gewoon doorwerken, mocht ik nog zin hebben om wat te maken.