• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MAM DRM 1 electronic drums

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
over de prijs zal ik niets zeggen, maar de mam drm1 is niet hetzelfde als de vermona drm1.
de vermona drm1 is een oude drumbak. de vermona drm1 make 2, waar jij waarschijnlijk op doelt, heeft bijna hetzelfde uiterlijk en innerlijk als de mam drm1, met een paar (belangrijke) verbeteringen.
los van wat kleinigheden, is het belangrijkste verschil dat de vermona geen signaal of ruis lekt zonder getriggerd te worden.

Origineel geplaatst door Leo
los van wat kleinigheden, is het belangrijkste verschil dat de vermona geen signaal of ruis lekt zonder getriggerd te worden.

Weliswaar offtopic (hoe schijf je dat?) Dit is niet waar. Hij lekt als de neten! Ik moet er een gate achter hangen wil ik een subtiel 808-style hihat loopje maken op dat ding. Vooral de multidrum lekt erg. Maar met een gate er achter is het echt een heel cool ding.

Origineel geplaatst door RezonatoR
Weliswaar offtopic (hoe schijf je dat?) Dit is niet waar. Hij lekt als de neten! Ik moet er een gate achter hangen wil ik een subtiel 808-style hihat loopje maken op dat ding. Vooral de multidrum lekt erg. Maar met een gate er achter is het echt een heel cool ding.

ie lekt???? hoe bedoel je?

ps modulators, ik vind dit belangrijke informatie !!!

Origineel geplaatst door Phase
ie lekt???? hoe bedoel je?

ps modulators, ik vind dit belangrijke informatie !!!

De MAM DRM1 die ik heb gehad 'lekte' een iets..

Dat wil zeggen dat zonder het triggeren van noten, je altijd een soort analoog zacht toontje uit de uitgangen hoort als je alle volumes openzet....dit is niet bij alle drumsounds, maar bij een paar.

Origineel geplaatst door RezonatoR
Weliswaar offtopic (hoe schijf je dat?) Dit is niet waar. Hij lekt als de neten!

Cool ding zeker. Maar wat is niet waar? Heb jij een blauwe vermona makeII die lekt? Of heb je een MAM Syncussion DRM1 die lekt? Volgens mij lekken alle MAM's (na verloop van tijd/ in meer of mindere mate), maar de blauwe Vermona dus niet.
(Ik heb er 1 gehad, die was perfect.)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back