• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TE KOOP NORD LEAD 1 MET EXPANSION BOARD EN DRAAGTAS

RezonatoR

Ik hang wat rond..
TE KOOP NORD LEAD 1 MET EXPANSION BOARD

Heeft expansion board ingebouwd, dus 12 voices polyfoon. Ik heb alleen geen pcmcia card meer.

Heeft te lang stilgestaan door wijziging muzikale richting en het werken op verschillende lokaties. Met pijn in mijn hart toch maar beter om er iemand anders mee blij te maken.

Kenners weten hoe de originele Nord Lead klinkt. Het is inmiddels wel een echte classic.

Goede technische staat, ziet er nog goed uit, wel wat gebruikerssporen maar geen opzichtige buitengewone beschadigingen.

Wat de werking betreft, 1 toets, de tweede d, dus van het tweede octaaf heeft een haperend contact wat schoon te maken is. De noot werkt wel gewoon via midi. Eventueel kan ik ook proberen dit voor je te fixen. Met originele Clavia draagtas.

Meer foto's volgen nog!

Forumprijs € 500,-

Attachments

• nord.jpg
    nord.jpg
    22,5 KB · Bekeken: 156
Back