nah ok zal ff encyclopedie open doen over mij,
santiago jansen. 17 jaar geborende te santiago de compastella (spanje voor de kenners). tja genesis fan tony banks bewonderaar maar das niets nieuws.
ben qua kleding niet enorm merk hoor. hilfiger soms, wat polo, esprit. meestal echter gewoon spijkerbroek hoor. spijkerjasjes heb ik ook wel wat van.
verder de aldi... tja goede zaak

beetje shabby

maar wel verdomd lekkere straciatella yoghurt in een mooie kilo emmer

kom er wel eens ja. die ACE van daar is ook errug lekker.
Schoenen. heb 2 paar

1 maar adidas gympen en 1 maal timberland wat netter. HEb ook nog levis schoenen (ook erg favoriet hier) maar die zijn alleen voor werk. Verder nog kisten (maar wat kleiner. eerder hogere leren laarzen) en nog panama jack (ook favoriet merk)
Horloges draag ik niet kijk wel op me mobiel en ach tijd is niet universeel dus tja veel heb je er niet aan
koffie drink ik graag ja. lekke ruit de espresso bak.
laatste keer seks dat was 30 juli 2002

houd erg van intieme standjes en lekker langdurig en romantisch genieten

das het fijnste wat er is. maar lekker hardhandig kan ook haha. cupmaten daar heb ik niet echt intresse in. A mag C ook. maar boven 75D begin ik het al aardig groot te vinden en dus niet zo lekker meer. Wil ook alleen puur natuur hebben dus

verder kaal geef ik voorkeur aan al mag een streepje (als het maar dun is ) ook wel . Altijd wel safeseks wil geen nageslacht. stel je voor nog zo'n tony banks de 2e guru op de aardkloot die nog keer synthforum komt volspammen vol met onzin posts en domme opmerkingen en vragen... moet er niet aan denken...
ik ga 1 keer per dag on der de douche
ontbijt is minimaal 2 sneetjes bruin brood met pasta en dan grote mok drinken. koffie met peperkoek gaat er ook in als ontbijt en ja asociale halve liter bakken met vla
sieraden heb ik wel draag ze zelden. heb meestal wel hechter of nike luchtje op
petten heb ik ja. hardrock cafe roeleert ! (ook voor tshirts overigens)
vind lichter blauw of wat donkerder rood wel leuke kleuren alsmede camel voor kleren dan

en spijker blauw uiteraard...
heb veel favoriete cd's waaronder the lamb lies down, the screen behind the mirror, a curious feeling, strictlyinc. en nog wat bootleg zooi.
ik loop altijd lekke rsnel en fiets ook snel. erg irri als je niet snel kan doordat je voorgangers traag zijn. erger me ook dood in het verkeer al is het maar op de fiets
als ik mensen observeer hou ik niet van hun slechte gewoontes
verder naja me gearlist is bekend

wie meer te vragen heeft kan me altijd mailen of pbtje sturen of op msn contacten
supernatural_aneasthetist@hotmail.com
verder vind ik het ook nog leuk gezellig te cammen met mensen of gezellig voice msn te doen met een niet nader te noemen personage hier op dit forum. hou erg van engelse humor ben ook vaak melig. spreek ook erg goed engels. ermm natuurkunde en scheikunde zijn favoriete vakken geweest op de middelbare nu haat ik school en vervloek ik me college en eens brand ik het nog plat ook. tja verder... zie me msn dus voor vragen