Feedback iemand?

Haha, ik dacht dat ik onsamenhangende muziekjens pielde :)

Ik vind 'm niet mooi, maar wel melig. Zijn er stukjes waar je in het bijzonder je best op hebt gedaan waar je feedback op wilt?

Haha, ik dacht dat ik onsamenhangende muziekjens pielde :)

Ik vind 'm niet mooi, maar wel melig. Zijn er stukjes waar je in het bijzonder je best op hebt gedaan waar je feedback op wilt?
haha ja ik dacht al dat het misschien iets te heftig was, maar bedankt voor je ongefilterde mening :okdan:
Qua feedback was ik benieuwd naar de track in zijn geheel (compositie, mix, etc.), maar daar heb je duidelijk op gereageerd ;)

Misschien is deze het beste om als experiment terug in de kast te zetten...:p

Nee man, als jij 't een lekker nummer vindt is 't een lekker nummer. 't Is toch zeker je eigen muziek... Enneh, 99% van mijn muziek staat in de eerste "maak bewust een kutnummer" track, ik kan wel wat hebben hoor ;)

En tsja, de mix, er is niets te hard of te zacht of zo, za'k maar zegge. Maar een compositie kan ik er niet echt in herkennen eerlijk gezegd :D Vandaar dat ik vroeg of er iets specifieks in zat waar je enorm je best op hebt gedaan. Want 't meeste klinkt mij in de oren als vrij random, waar niets mis mee is alleen echt mooi wordt 't er niet van wat mij betreft. Wel melig.

Het kan natuurlijk alleszins aan mijn beperkte geest liggen.

Ja die 'valse laag' is inderdaad vrij random, had een synthloopje gemaakt op de Nord rack 1 met LFO op random en die op de pitch van osc1+2 gezet. Misschien is dat wat teveel ;), misschien even kijken wat de track doet als ik er een wat duidelijkere melodie in zet ipv die random laag.

Verder ben ik het ook met je eens Designer dat het begin ook wat minder is, voor mij zit het vooral in het hoog van de intro misschien moet ik die wat weg EQ'en

Weer bedankt voor de feedback allebei :okdan:

Back