Ik heb weer zo'n kortingsbon van 7,5% gekregen van bax... kan de verleiding van een nieuwe bijna niet weerstaan [zucht] Maar waarom die footswitch erbij dan... Is dat alleen om loops op te slaan? Want dat hoeft nou net weer niet zo. En ik kan de looper met de hand bedienen... dus footswitch hmmm. Moet me nog even verdiepen in wat het precieze verschil is tussen de 2880 en de 45000 wat mij een voordeel kan geven zeg maar. Ik kom van een plastieke rc505...
Ja ik heb gekeken naar die pigtronics, heel mooie looper, maar je hebt maar 2 loops die simultaan lopen, op zich zou ik het met 2 ook wel gaan, maar ik heb er het liefst minimaal 3. De EHX heeft er 4 + desgewenst bouncen...
Ja ik heb gekeken naar die pigtronics, heel mooie looper, maar je hebt maar 2 loops die simultaan lopen, op zich zou ik het met 2 ook wel gaan, maar ik heb er het liefst minimaal 3. De EHX heeft er 4 + desgewenst bouncen...
Wanneer het opslaan van je loops in de looper zelf geen noodzaak is (wat ik uit post 3 begrijp) is de Boomerang III ook interessant. 4 sporen, veel mogelijkheden, geen opslag.
Oh haha sorry excuse me. ik kon echt geen EHX vinden behalve nieuw, heb even getwijfeld over nieuw... en die boomerangs zijn ook nauwelijks te vinden dushet is een tweedehands TC dittox4 geworden. Zijn maar 2 sporen, eigenlijk net 1 te weinig maar kan het er nu wel even mee. Strakke midi hoor! Zag ook dat boss met een kleiner broertje komt van de 505... De rc202. Ook interessant, duurt nog even en ook maar 2 sporen... Ga even sparen voor een nieuwe ehx... Ondertussen big fun met de ditto x4. Mocht je je ehx nog kwijt willen...
Als je meerdere sporen wilt:
ik had begrepen dat sommige vd recentere DigiTech loopers een sync-aansluiting hebben,
dus als je weer geld hebt kun je weer een extra looper kopen & aankoppelen
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.