• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Acces Virus B desktop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

binaural

Ouwe rot
Hoi!

Na lang wikken en wegen heb ik besloten om mijn VirusB desktop weg te doen. Ik ben eerste eigenaar, heb mogelijk zelfs de bon nog. Was altijd mijn workhorse, maar ik gebruik hem te weinig. Volgens kenners de best klinkende Virus die er gemaakt is.

Optisch is ie echt 100%, technisch inmiddels ook weer. Hij is enige tijd geleden door een profi-reparateur voorzien van nieuwe condensators en regulators in verband met een geluid bij het opstarten (een fysiek geluid, zogezegd).

Komt met adapter en originele doos. Of ik de handleiding nog kan opdiepen is de vraag, maar die is sowieso niet van het laatste OS. Tot slot ook een stofhoes van compucap.

Dan de prijs. Hij hoeft niet per se weg. 425 euro. Ruilen is een optie, al zou ik zo 1-2-3 even geen mogelijkheden kunnen noemen.

Op te halen in Nijmegen, versturen doe ik liever niet. :baco::biertje::koffie: inbegrepen!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back