• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TE KOOP] Midi workstation

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnDoe19

Gedeactiveerd account
Mijn excuses voor de engelse post :)

Hier dus de nederlandstalige

Wat heb ik in de weg staan ....

Een generalmusic GEM WS II Midi workstation

een wat ?

Een generalmusic GEM WS II Midi workstation

en da is ?

Een sequencer en expander(tabletop module) in een toestel. Ik heb het toestel aangekocht om on stage andere synths en modules mee te besturen. je kan je sequences intern opslagen, en die capaciteit is uitbreidbaar door het interne diskettestation.

De WS II heeft zoals alle Generalmusic instrumenten een kwalitatieve topset aan geluiden. Dit in combinatie met de on board effecten die met 2 tegelijk kunnen toegepast worden en de ritmekits maken van dit bakje een goeie tool voor de muzikant/producer.

Wat zit er op van aansluitingen ?

MIDI: in/out/trough
Pedaalansluitingen: 4
Headphones
Out: Left / right en mono

De transfo zit in de gem zelf, dus geen extra in de weg hangend extern bakje

Wat krijg je erbij

Stroomkabel (duh)
Nederlandse en duitse manual
Draagkoffer
een shitload aan disketjes met sequences (ik schat 30 - 40)

Waarom doe ik hem weg ?

Ik heb vrij goeikoop een midipatchbay kunnen kopen dus ik kan mijn pc als sequencer blijven gebruiken voor mijn externe instrumenten.

Wat wil ik er voor. ?

Als je ziet dat de keyboardversie, die zelfs geen diskdrive heeft gemakkelijk voor 500 - 600 euro van de hand gaat, denk ik dat mijn prijs toch tussen de 300 en de 400 euro zal liggen, hier valt wel over te praten, heb je een interessant bod of wil je meer info, contacteer mij dan maar op MSN => roeldm@hotmail.com

Enkele foto's en een nummer gemaakt met een GEM WS II kan je hier vinden

Hier

Hope 2 hear of u soon ................................

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back