Ozymandias

search64

Ouwe rot
Nieuwe delay (Chronoblob) in mijn eurorack, en een nieuwe track. Ben er zelf wel tevreden mee. Het heeft iets meditatiefs:

https://soundcloud.com/jorgen-van-de-burgt/ozymandias

zeker meditatieve sensatie. mooie geluiden, goede struktuur (afwisseling). ritmisch haast tangerine dream (al vind ik maar 1 of 2 platen van hun erg goed... en dan verwijs ik naar die platen...). ik houd hier wel van.

en voor mij ekstra pluspunt; de titel, een klassiek gedicht van percy bysshe shelley...

Ik vind het altijd gaaf hoe iemand met de modulair een mooie livejam neer kan zetten. Is bij deze gelukt. Mooi met die drops erin... Zij die drops stereo? (kan niet goed horen hier op de laptop) Volgens mij niet toch? Want dat zou het nog mysterieuzer maken...

Nee, het is volledig mono. Het is een VCF Q die ik ping, en waar ik de frequentie moduleer met de stepped kant van een SSG (met een beetje spring reverb eroverheen). Stereo zat ik gister toevallig ook over te denken, dan moet ik alleen nog een stereo effect of iets dergelijks toevoegen. Thanks voor de comment iig! :)

Back