Win 2k drivers of handleiding Opcode studio 128

JohnDoe19

Gedeactiveerd account
Zoals de titel zegt.

Ik ben op zoek naar drivers (liefst win 2k) of handleiding van de opcode studio 128.

Mocht iemand op een of andere manier de indtruction sheet (eigenlijk de programmeurshandleiding om drivers te schrijven, met alle commando's en zo in) hebben, is dat ook goed, schrijf ek de win 2k drivertjes wel zelf :p

Greetz

Opcode heeft nooit Windows 2000-drivers geschreven voor welk produkt dan ook. Het lijkt me ook sterk dat de informatie om die zelf te schrijven op het net staat, want anders had iemand zich daar vast al aan gewaagd. Maar misschien heb je geluk en is die info er wel?

Ik zou zelf nog wel W2K-drivers voor de Opcode Translator willen hebben. Niet dat ik hem zelf zou gebruiken, maar dan kan ik hem eindelijk 'ns verkopen. Zonder XP-compatibele drivers heeft bijna niemand wat eraan.

Maat van mij schrijft regelmatig zelf drivers :)

Wat het probleem is dat er voor elk apparaat een instruction sheet bestaat. Das een document met alle functionaliteiten en aanspreekbaarheden van het toestel.

Da durft nu en dan wel is geleaked worden :)

hoi,

ik heb hier wel drivers (w98 ) voor de opcode studio64x,

interessant? mail me ff, dan stuur ik je ze wel even.

Vins.

zoek ff op het forum; kwam tijdje terug wel een thead met een link tegen van iemand die drivers voor w2k had geschreven.

Back