• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Access Virus Rack

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Nightstorm

Ouwe rot
Access Virus Rack, de classic versie (die rode dus)

richtprijs 600 euro, maar daar kan altijd over onderhandeld worden

virusrack.jpg

Mag ik even de hardware-n00b uithangen (kan iemand mij meteen even zeggen waar n00b voor staat eigenlijk? :confused:), en me vertellen wat voor geluiden je eigenlijk kunt maken met de Virus-serie?
Ik zit zelf totaal niet in de hardware namelijk...

Origineel geplaatst door BigDplayboy
Mag ik even de hardware-n00b uithangen (kan iemand mij meteen even zeggen waar n00b voor staat eigenlijk? :confused:), en me vertellen wat voor geluiden je eigenlijk kunt maken met de Virus-serie?
n00b staat voor geen kennis van zaken geloof ik maar dan in stoere internettaal ofzo :)

met de virus rack kun je allerlei soorten geluiden maken, van pads tot acidlijntjes tot tranceleads tot drums etc. het enige wat mij tegenstaat is dat ie niet rauw genoeg is, ik sample liever fabrieksgeluiden en overstuur ze hevig enzo...maar ik maak dan ook hardcore...jij maakt trance geloof ik toch? dan is 't een interessant apparaat hoor

Origineel geplaatst door metatron
Misschien dat je ff op marktplaats moet kijken, daar is nl. iemand die zo`n zelfde ding als de jouwe maar dan in het zwart wil. Misschien wil ie wel onderhandelen om een rode te kopen.;)

Zwart is de Virus Rack XL versie - die heeft er precies hetzelfde in zitten als de Virus C (en is stukken prijziger tweedehands!). Ik denk niet dat 'ie een rode wil... die lijkt meer op de Virus B (maar is niet identiek)

"n00b" - vervang de 0's door o's, en je spreekt het uit als 'noob', ofwel de fonetisch versie van newb(ie). Iemand die nieuw is met computers of wat recenter, het Internet. Geluidjes kun je hier beluisteren : http://www.access-music.de/audiodemos/ - wel zoeken naar Audio Demo Access Virus Rack. Hier staan de specs : http://www.access-music.de/comparisonchart.php4

Nu even ter ondersteuning van de verkoper; voordat ik de Micro Q kocht had ik deze module op 't oog. Omdat 'ie er toen net was was er helaas nog geen te krijgen, dus ging ik voor de Micro. 550 is echt een nette prijs voor 't ding, het ding zit iets meer in de in de Novation Nova/Clavia Nord Rack 2 range dan de Micro Q. In mijn nooit zo bescheiden opinie een mooie bak, hoor!

*Helaas heeft m'n vriendin gedreigd me de ogen uit te steken met een roestige vork als ik dit jaar nog een synth aanschaf. Sorry voor de offtopic reactie :).

Origineel geplaatst door Yoozer
*Helaas heeft m'n vriendin gedreigd me de ogen uit te steken met een roestige vork als ik dit jaar nog een synth aanschaf. Sorry voor de offtopic reactie :). [/B]
als jij nou die virus rack koopt, krijg je er van mij een gratis zak plastic wegwerpvorkjes bij, is dat geen goede deal? :P :P

maar bedankt voor je ondersteuning, is inderdaad best een mooi apparaat...ik mis alleen echt die rauwheid die je met een B of C wel bereikt dmv distortion...ik had dan ook in m'n achterhoofd dat er een uitbreiding naar de rack xl beschikbaar zou komen, mocht ik uiteindelijk toch niet tevreden zijn met de gewone rack...helaas bleek uiteindelijk dat die uitbreiding slechts tijdelijk beschikbaar was, net op een moment dat ik geen geld had...daar had ik dus nooit aan gedacht :( nou gaat ie dus weg, misschien dat ik er een nord rack voor in de plaats wil, of doorsparen voor een virus b, of iets anders...eerst maar 's verkopen :)

Sjit, toch is die hardware allemaal wel ruig! Maar ik weet niet wat ik er mee moet =(

[offtopic-mode]Ik heb dus totaal geen hardware en zou ik zo'n rack-ding aanschaffen, dan zal ik eerst heel wat andere sjit nodig hebben voordat ik er uberhaupt wat mee kan doen... ?
[/offtopic-mode]

Sjit, toch is die hardware allemaal wel ruig! Maar ik weet niet wat ik er mee moet =(

[offtopic-mode]Ik heb dus totaal geen hardware en zou ik zo'n rack-ding aanschaffen, dan zal ik eerst heel wat andere sjit nodig hebben voordat ik er uberhaupt wat mee kan doen... ?
[/offtopic-mode]
als je echt voor hardware wil gaan, zou ik eerst ff goed bedenken waarom je voor hardware wil gaan, wat voegt hardware toe dat je nu niet hebt? en dan jezelf informeren, informeren en nog 's informeren..dan bedenken wat je 't hardst nodig hebt en daarvoor gaan...als je niet weet wat je ermee moet: niks kopen, want dan krijg je zeker weten spijt

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back