Spelen?

Allert

Sonar Traffic
Hallo,

Zijn er hier mensen die graag eens live willen spelen met hun modular?
Wat voor muziek je maakt, maakt niet uit.
Het gaat om Modulation in Utrecht.
De focus is niet heel erg dance gericht maar als je dance achtige dingen doet, prima.
Ik zit ook te denken aan een 70's berlin school aflevering dus als er mensen zijn die dat soort dingen doen hoor ik dat ook graag!

Groetjes,
Allert

Dat leuk me hartstikke leuk. Op de modular die ik aan drones.
Ik ben al eens wezen luisteren en vond het een leuke avond.

Ik zou alleen al een modular kopen om eens te mogen spelen daar :P

Ik ben nog niet zo lang bezig, maar het lijkt me wel heel leuk en vooral leerzaam.

@Stevaux, @Search: stuur even een mail aan allert@sonartraffic.nl? Dan praten we verder.
@man-T: Ik hang niet heel erg per se aan alleen maar modular. Maar liever geen computers. Ben benieuwd wat je kan laten horen!

lijkt me ook leuk :)
speel niet met modular
maar met de Octatrack en moog sub37 als dat geen probleem zou ik het graag eens proberen

Ik wil wel de focus op modular houden maar maak graag n keer een uitzondering. Mailadres staat hierboven!

Iedereen krijgt binnenkort reactie via mail. Thanks voor de antwoorden en keep m coming!

Hmm, jammer ik heb geen livesetje met een modulair, maar heb wel een liveset klaarliggen in je genre met Elektron analog four only (evt met octatrack). Kan wat ruwe studioopnames voor je maken om te kijken of het wat is voor daar...

Krek, zoals gezegd, af en toe wil ik best zoiets er bij doen, misschien zelfs leuk om eens een non-modular editie te doen.
Of een Synthforum editie :)

Of zoek er een maatje bij die wel modular heeft en ga lekker jammen !

Krek, zoals gezegd, af en toe wil ik best zoiets er bij doen, misschien zelfs leuk om eens een non-modular editie te doen.
Of een Synthforum editie :)

Ik hoor het wel als er een non modulair editie is :okdan:

Ik heb overigens wel een klein modulair systeempje hoor, maar daar kan ik geen livesetje mee in elkaar draaien helaas...

1 x in de 2 maanden in Kytopia Utrecht. De volgende is al volgeboekt, 15 mei (voor 1 keer in ACU in Utrecht, tijdens Uncloud festival)
Keer daarop word Juli, misschien dat ik dan uit de aanmeldingen ga selecteren.

Ik kondig ze hier ook altijd aan, en luisteraars zijn natuurlijk minstens net zo welkom als spelers :)

Back