[trance] trancemeuk

mja.. de beat past er TOTAAL niet onder..

verder vrij eentonig vind je neit? zit ook geen gevoel in deze track.. inderdaad iets wat in een uurtje in elkaar is geflanst..

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
verder vrij eentonig vind je neit? zit ook geen gevoel in deze track.. inderdaad iets wat in een uurtje in elkaar is geflanst..

ik ken muziek met hetzelfde arrgument en daar hebben ze lamger over gedaan om te maken.....

Origineel geplaatst door bambamstudio
ik ken muziek met hetzelfde arrgument en daar hebben ze lamger over gedaan om te maken.....

dat is zeker waar, maar fuse gaf zelf al aan dat ie absoluut niet veel moeite hierin heeft gestoken en daarbij proef ik een zekere negatieve atmosfeer jegens trance. Met andere woorden, een goeie trance plaat is niet in een uurtje gemaakt..

ook fuse moet daar meer tijd insteken :)

vind je dit trance? dis meer dance. opzich niet slecht hoor alleen bas is eentonig maar wel leuk geluid (al kan je hem misschien layeren met een ander geluidje? saw ofzo)

01.22 dat geluidje wat daar in komt. zou leuk zijn als je dat 8 maten verderop ofzo (of 16 weet niet wat je timesig en tempo is) zou je mooi kunnen laten overgaan in een vette supersaw die dus in trance word gebruikt (en het zelfde speelt. gewoon infaden zeg maar)

hmm die akkoorden voor die pads zijn zeker geen Bmaj7 | C#|? vind het aardig op watcher of the skies lijken (1e 2 akkoorden van het nummer)

Back