• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mackie Onyx 32 kanaals mixer

Luxman

Ancient Member Sr. (René)
Te koop: Mackie Onyx 32 kanaals mixer met ingebouwde compressor. Deze mixer is ideaal voor de grotere set-ups of als livemixer.

Ik doe hem weg omdat ik inmiddels een kleinere mixer heb. Heb maar 8 kanalen nodig en gezien het formaat was er geen plaats meer voor.

Prijs 850 euro. Ik ga echt veel lager omdat de nieuwprijs destijds 2400 euro was. Dus voor een derde vd prijs.

Ruilen mag ook: ik heb interesse in: Korg MS2000(b) keys, Microkorg, Nordrack 2(x), Waldorf Blofeld, Sledge 2.0 + de nodige bijbetaling.

Attachments

• mackie_onyx32.4.jpg
    mackie_onyx32.4.jpg
    99,6 KB · Bekeken: 89
  • mackie-onyx-32-4-bus-64839.jpg
    mackie-onyx-32-4-bus-64839.jpg
    134,3 KB · Bekeken: 80
Back