Oh Zone - Arv

Arv

Robot
Nah zeg, daar hebbie er weer een! :D
Trackje heeft wat melodie gebeuren en ietwat funky drums, en wat pads enz enz.

See if you like it.

http://soundcloud.com/r_mon/oh-zone

Gruwelijk alleen die beats met die basslijn in het middenvlak het stuk.

I like it! Vind alleen de funky baslijn teveel stereobeeld hebben (chorus?) misschien smaakdingetje maar het lijdt erg af voor mij... Verder erg lekker hoor!

Thanks krek!

Tis een beetje een aparte. Ben nu even niet in de buurt van mn muziekhok, maar misschien dat im er nog wat aan ga optimaliseren. Dank voor de reactie.

Dankie, gloomer.

Melodie, das een beetje improv stukkie gespeeld op de mimimoog. Je hoort ook datmn timing niet helemaal jofel was. :)

Dank voor de reactie

Basis met de funky beat en bas is veelbelovend, maar het (moog?) synth melodietje trek ik niet. Het geheel heeft voor mij kenmerken van een vluggertje... Uitwerken dus!

Hehe.. Ok ok wrijf het er maar in. ;)

Ik zat net wat te jammen met mn akoestische gitaar , misschien doe ik dat erbij.. hmmmmm

Dank voor je reactie stuup.

Die beginsounds zijn super. Waar komen die uit? Daarna komt het baslijntje die drukt die beginsounds helemaal weg, dat vond ik wel jammer.

Hey, dank voor je comments! Het is inderdaad te veel realiseer ik me nu. Het was de limiter die te goed zn best doet, ik ga kijken of ik er wat aan kan doen.

Die begin sounds komen uit Logic's Sculpture synth. Echt een erg fijne plug.

Mixed feelings bij deze track Arv. Aan de ene kant lekker old skool. Aan de andere kant cheezy old skool :D. Sommige geluiden trek ik vrij matig. Dat lijntje was al genoemd, maar ook de sounds in het intro vind ik soms wat moeilijk verteerbaar. Misschien wat mod eruit eq-en? En als je een beetje met een filter speelt, kun je het misschien nog iets optrekken.

Die bass is lekker zeg! Interessante track al met al.

hehe, dankie Dr.

Ja ik zelf heb er ook mixed feelings bij. Of ik het de moeite vind om er wat anders van te maken weet ik nog niet hoor, denk je?

Lekker uitwerken Arv, zitten genoeg goede elementen in die het verdienen om gebruikt te worden :okdan:

Welke dan? :D

Ik snap jullie maar ik ben ook wel beetje snel een liedje van me beu. ik krijg zoveel ideeen en verschillden stijlen in mn kop die niet allemaal in een liedje zijn te zetten..

Back