[CD] Phochos - Micro Macro

6 trak

?ILLEGAL QUANTITY ERROR
micmac1.jpg

micmac2.jpg

Phochos a.k.a. Jos Lieffering is terug met Micro Macro, een ruim 71 min. durende cd.

1. Moving Target (9:10) goed openings nummer incl. gregoriaans koor
2. Electric Tribes (3:51) een vintage melody op een stompin' beat
3. Nuclear Bug (5:07) duistere en drukkende klanken
4. Wooden Arc (10:05) een wat ingetogener synth thema
5. Luna On Snow (8:21) lang opbouwende dancy track
6. Micro-Macro (7:19) sferisch nummer met robotische bass sequence
7. Tech Steps (10:12) een dancy track met een game-music inslag
8. Rhythm Flight (8:21) wederom een sferische trak met ademende pads
9. Dig It All (9:19) Trancy Drivin' Tune, mooie afsluiter van het geheel

Laatst gewijzigd:
Over afdruk hoesje van 6track

Over afdruk hoesje van 6track

De afdruk van het hoesje die 6trak heeft ontvangen is een beetje paars uitgeslagen omdat de inktcartridge bijna leeg was en dan geeft deze een mindere kwaliteit. Dus het hoesje is normaal gesproken mooier dan getoond.

Jos

Origineel geplaatst door gemmetje
Waar te bestellen/kopen ??

Origineel geplaatst door Phochos
Micro Macro
De cdr Micro Macro wordt bijna zeker uitgegeven via Quantum Records in Huizen. Zodra dat zeker is stop ik zelf met de distributie van deze cdr via mijn Orion Records.

Gelezen in dit berichtje

Cd Phochos - Micro Macro

Cd Phochos - Micro Macro

De uitgave via Quantum Records van Micro Macro gaat niet door. Toekomstige projecten van Phochos en Mindsearch's Revenge gaan wel via Quantum Records.
Dus blijft Micro Macro gewoon via Orion Records leverbaar, ook de andere cdr's, voor 4 euro per stuk (exclusief verzendkosten).

Jos Lieffering:D

Micro Macro

Micro Macro

Ik kan melden dat ik sinds het uitkomen van Micro Macro al meer dan 50 stuks van deze cdr heb verkocht!!!

Dank aan iedereen die al een exemplaar heeft besteld. Het doet me goed om te horen dat deze muziek toch wel aanslaat bij het wat grotere publiek.

Phochos
Jos Lieffering:halleluja :biertje:

Micro Macro

Micro Macro

Op het moment heb ik bijna 100 stuks verkocht van Micro Macro.
De opnamens voor de nieuwe van Mindsearch's Revenge liggen stil, vanwege de verkopen en nieuwe aanschaffen in de W.A.H.-Studio. Ik hoop in de loop van januari verder te kunnen gaan met de cdr A Tale Of Two Cities, Book The First - Recalled To Life.

:halleluja :biertje:

Jos Lieffering
Phochos/MMindsearch's Revenge

Micro Macro

Micro Macro

We zijn de 100 gepasseerd qua verkoop van de cdr Micro Macro, om precies te zijn 108 stuks. Niet verkeerd, maar nog niet zoveel als mijn cassette Polymorfic uit 1995, daar heb ik er 185 stuks van verkocht.
De andere cdr's worden ook redelijk verkocht, dus ik kan tevreden zijn.

Hopelijk wordt mijn nieuwe project van Mindsearch's Revenge, A Tale Of Two Cities (in drie delen) ook zo'n succes.:D :biertje: :kroon: :doei: :mega:

nog steeds bezig met activitieten voor "The Pooch" ?????

Back