Deed me wat denken aan Diamanda Galas, ken je die ?
De instrumentale was me iets te repetitief en de vocals zijn totaal onverstaanbaar.
Verder leuk experimentje.
diamanda galas; die ken ik, en vind ik heerlik. zelf doet t me er niet aan denken, al kan ik t me enigszins voorstellen.
ja, dat repetitieve, ik heb wel zoveel mogelijk variatie willen maken, al wil ik graag dat repetitieve. soms gaat net er langs, is het te.
vocals. onverstaanbaar. ja, klopt. vind ik niet altijd een probleem, b.v. jesus lizard (geproduceerd door steve albini, die de neiging had/heeft de zang nogal in de mix te laten zakken), de zanger is ook amper te verstaan. hier zou ik de verstaanbaarheid wel wat belangrijker vinden. werkelik
totaal onverstaanbaar? ik heb waarschijnlik om dat ik dat ook te zeer opmerkte, de tekst er bij geplaatst, bij soundcloud. korte, ja, repetitieve tekst...
dank!
[de reakties op dit nummer, zijn meer wisselend dan bij andere nummers, buiten synthform.]
o ja; over 'Verder leuk experimentje', ik vind zelf dat ik nog in de opbouw fase zit, mijn stijl aanscherpen, beter opbouw, zonder verlies van het repetitieve.., wellicht meer eksperiment, en variatie.... het 'gebrek' aan variatie is soms een kracht, soms een beperking.
goed..
dank voor jullie reakties, ik neem alle opmerking altijd mee.